Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Oon mutsilta saanut jotain vanhoja ruokaohjevihkoja > 50 v, kirjoitettu kuula tai saattaa olla mustekynälläkin. Teksti on kuin eilen kirjoitettua.
Lyijykynästä ei tietoa mutta tokko haalistuu jos vihko suljettuna jossain kaapissa. Jos taasen pidät auringonvalossa niin tuloksen arvannetkin...

Jees... Ehkä vejällän kontaktimuovia päälle :D Jos ny kuitenkin ekaks tarkkailen vähän tilanteen kehittymistä...

En tiedä, ei varmaan pakko ole :D Mutta jalkojen treenaus on nyt vaan niin vitun kivaa, että se kannattaa mutenkin. Vois vaikka 3 kertaa viikossa tehä pelkän jalkatreenin :)
.... Miten sä niitä jalkoja treenaat, jos se on kivaa?

Yritän poistaa ikiomalta tietokoneeltani Adobe Readeriä ja joidenkin alakansioiden alakansioiden tiedostojen kohdalla kieltäytyy deletoimasta ja ilmoittaa: Jos haluat tehdä muutoksia tiedostoon, tarvitse oikeudet kohteelta SYSTEM. Kone oli alunperin liikkeessä esittelyversio ja ohjelma on heidän asentamansa. Saanko minä sen jotenkin itse pois? Kai koneen pitäisi olla mun hallinnassani...

2012-07-02 16.19.38.webp

Toivottavasti tosta näkee ton termostaatin.

Kysymys kuuluu: Kuinka helvetissä tota termostaattia voi säätää, jos se kohtuullisella voimalla ei liikahda mihinkään ja ruuvaamalla ton muovisen setin irti, ei liiku siltikään? Näppivoimia enempää en oo viittiny vääntää, etteikö menis paskaks. Eli toi termari tuntus olevan jotenki "lukittuna", patteri siis on kokoajan kuumana.

Kysymys kuuluu: Kuinka helvetissä tota termostaattia voi säätää, jos se kohtuullisella voimalla ei liikahda mihinkään ja ruuvaamalla ton muovisen setin irti, ei liiku siltikään? Näppivoimia enempää en oo viittiny vääntää, etteikö menis paskaks. Eli toi termari tuntus olevan jotenki "lukittuna", patteri siis on kokoajan kuumana.

Muistaakseni tuollaisesta saa valkoisen osan vetäistyä irti, ja sen alta pitäisi paljastua mahdolliset metalliset rajoitintapit.

katso liitettä 83365

Toivottavasti tosta näkee ton termostaatin.

Voit säätää tota tuosta paluupuolen hatun alla olevasta venttiilistä( kuvassa siis vasempi putki). Eli kuristat sitä paluupuolta tiukemmalle.

Voit säätää tota tuosta paluupuolen hatun alla olevasta venttiilistä( kuvassa siis vasempi putki). Eli kuristat sitä paluupuolta tiukemmalle.

Lämmin kiitos(pun intended) WhipOfGod ja muut! Saunassahan oli siis hellepäivinä lämpömittarin mukaan noin 60c lämpöä! :D

Kuinka korkeet testotasot on neitimäisillä homomiehillä?

Pikainen googletus näyttäisi tuottavan tuloksen, että homomiehillä ei suurena ryhmänä ole matalammat (tai korkeammat) testosteronitasot kuin heteroillakaan. Toki yksilöiden välillä on eroja, mutta ne eivät ole riippuvaisia henkilön sukupuolisesta suuntautumisesta (saati sitten neitimäisyydestä).

Onko leipomon ja konditorian ero se että konditoriassa myydään myös leivonnaisia, leipomossa vain leipää?

Kyllähän leipomotkin tekee muutakin kuin leipää :D Kai konditoria on sit enempi se sellainen, missä on esim. oma kahvila missä asiakkaat voipi piipahtaa ja leipomosta sitten lähinnä vaan lähtee tavaraa toimitukseen. Perustuu täysin mutuiluun tämä mun vastaus.

Tekisköhän konditorio enemmän sellasia kakkuja sun muuta hianompaa. Vittumätiiä. mutuilen kairan peesissä

Back
Ylös Bottom