Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On kyllä hyvällä tasolla tämä ihmisten saamattomuus meidän taloyhtiössä. Olen joutunut lykkäämään ruohon leikkuuta pari viikkoa, kun olen ollut myöhään töissä ja aina kun on kotiin päässyt, on ollut paskaa ilmaa. Nyt lauantaina pääsin leikkaamaan nurmikon ja havaitsin, että ruohonleikkuri tosiaan on paskana. Käynti humppaa niin saatanasti ja siitä syystä se ei jaksanut edes kunnolla ajaa tota mun pitkäksi päässyttä nurmikkoa. Sammui jonkun 1200 kertaa. Olen tossa sen parin viikon aikana välillä ruokatunnilla kotona käydessäni kuunnellut ihan samaa, että kylläpä leikkuri humppaa, kun joku muu on sillä välillä juuri silloin ajellut. Mutta kukaan ei ole huoltoyhtiölle asiasta ilmoittanut. On varmaan niin vaivalloista soittaa minuutin puhelu sinne. Itse heti ensi töikseni soitin sinne tänään ja se haettiinkin heti pois ja vietiin korjattavaksi.

Minkälaisia duuneja työ ihmiset teette ketkä toimistoissa ja pakkiksella aina samaan aikaa ootte? Ja mistä pitää olla kiinnostunut että teidän töissäne viihtyy?

Nopeasti luin ja tein tarvittavat johtopäätökset, linjanvedot ja veteenpiirretyt viivat.

Aika hienoa. Äsken sato ihan kunnolla ja niksnaks hetkessä taivas on sininen ja aurinko paistaa.

Röyhkimys :D
Ja täällä kävi ihan samanlainen episodi aamulla. Kello kun herätti niin vettä tuli kaatamalla. Vähän sen jälkeen alkoi paistaa aurinko ja keli on edelleen mitä mainioin. Hyvä päivä siis lähteä töihin. Ei tartte olla tuolla ällöttävässä auringonpaisteessa.

Kyllä se nyt näyttää siltä, että pääsen kuun puolivälin paikkeilla duunailemaan Leaderin täyssynteettisiä prodepatukoita. Ylihuomenna on vielä haastattelu, enköhän mä sen hoida kunnialla kotiin. Pitää tänään käydä vähän katteleen että missä se koko tehdas mahtaa olla, osaa sitte keskiviikkona kerralla oikeeseen paikkaan :D

Minkälaisia duuneja työ ihmiset teette ketkä toimistoissa ja pakkiksella aina samaan aikaa ootte? Ja mistä pitää olla kiinnostunut että teidän töissäne viihtyy?

Hoidan vastaanottoa aika isossa teknisessä tukussa. Itsenäistä työtä ja vaihtelevaa hommaa.

Käsi väpäjää siihen malliin että kahvikin tulee sheikattuna -Huhhuh...
Olotila kuitenkin väsymyksestä ja uupumuksesta huolimatta suht onnellinen sekä tyytyväinen :)

Insinöörihommia(IT) joita kukaan ei vahdi, eikä ketään kiinnosta. Kiinnostuksen kohteista viis, ei täällä viihdy. Jos ei välitä siitä, ettei omilla tekemisillä ole mitään merkitystä, niin sit näitä hommia sietää(uus duuni siis haussa).

Mä teen enimmäkseen kirjoitushommia tai muuta näpyttelyä, välillä aivot raksuttavat ja voi näpytellä Pakkikselle. Joka päivä en ehdi notkua.

Itekkin elintarviketeollisuudella ja kun tulee tylsää niin kännykkä esiin

Semmonen perärööri ku Sykäräinen tais olla sen paikan nimi, osa Toholampia. Mikäs sinne oli ajellessa, suora ja huonokuntonen kestopäällyste koko matkalta. Työmatkaa kertyis vajaa sata kilsaa päivässä, jos sattuvat mut sinne huolimaan.

Seurustelin joskus teininä yhden lamppilaisen kans ja niillä oli aina kovat kiistat Sykäräisten porukan kans :D sama ku nivalalaiset ja haapajärviset. Haapavetiset nyt aikanaan tappeli kaikkien kanssa :D

Seurustelin joskus teininä yhden lamppilaisen kans ja niillä oli aina kovat kiistat Sykäräisten porukan kans :D sama ku nivalalaiset ja haapajärviset. Haapavetiset nyt aikanaan tappeli kaikkien kanssa :D
Ullavalaisia taas ei voinu ottaa tosissaan, vaikka välillä yrittivätki jotain. Vitun tuppukylä.

Eikä unohdeta hei sieviläisten ja nivalalaisten kähinöintejä, joka vuosi Muttimarkkinoilla on jonkulainen tappelu pystyssä illan päälle :D

Ullavalaisia taas ei voinu ottaa tosissaan, vaikka välillä yrittivätki jotain. Vitun tuppukylä.

Eikä unohdeta hei sieviläisten ja nivalalaisten kähinöintejä, joka vuosi Muttimarkkinoilla on jonkulainen tappelu pystyssä illan päälle :D

Nivalalaiset onki nii mulkkuja et niitä voi vähä paukutella :D oikeesti tunnen tosi kivoja ihmisiä Nivalasta mut periaate on periaate!

Nivalalaiset onki nii mulkkuja et niitä voi vähä paukutella :D oikeesti tunnen tosi kivoja ihmisiä Nivalasta mut periaate on periaate!
Mahdakko muistaa legendaarista Tuiskulaa? :D Vittu, siellä näky aikanaan niin paljo pilottitakkeja, karjala-lippoja ja vyöltä roikkuvia narikkalappuja ettei mitään järkee.

Back
Ylös Bottom