Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kairan kesäillan valssi. Tähän biisiin latautuu kyllä niin järjetön määrä muistoja ja fiiliksiä, ettei mitään järkeä. Jos silmänsä sulkee, niin melkein haistaa miltä nurmi tuoksui just sinä kesänä kun The Dark Ride -albumi oli itselle kova juttu. Eihän siitäkään oo kuin 10 vuotta aikaa. Ehkä, en jaksanu laskee.

Aevan mahtava biisi! :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jäi tänään sit yks ruoka välistä. Ei se mittään, iltapala vielä huiviin ja sit unille. Ensin vois tietysti tarkistaa mihin aikaan huomenna pitikään olla töissä... :D

Jäi tänään sit yks ruoka välistä. Ei se mittään, iltapala vielä huiviin ja sit unille. Ensin vois tietysti tarkistaa mihin aikaan huomenna pitikään olla töissä... :D
Ei haittaa, mä söin tänään yhden ylimääräsen ruuan. Universumi on balanssissa.

Ei haittaa, mä söin tänään yhden ylimääräsen ruuan. Universumi on balanssissa.

No hyvä, että joku pitää tätä hommaa kasassa :) Huomenna on iltavuoro, ihan niinkuin muistelinkin. Nyt siis unille niin ehtii aamulla aerobiselle ja salille ennen duunia. Olen by the way hyvin ylpeä autostani ja ajotaidoistani. Yhdistetty matka- ja kaupunkiajokulutus viime tankkauksesta 6,6l/100km. Ei huonosti.

No hyvä, että joku pitää tätä hommaa kasassa :) Huomenna on iltavuoro, ihan niinkuin muistelinkin. Nyt siis unille niin ehtii aamulla aerobiselle ja salille ennen duunia. Olen by the way hyvin ylpeä autostani ja ajotaidoistani. Yhdistetty matka- ja kaupunkiajokulutus viime tankkauksesta 6,6l/100km. Ei huonosti.
4,9l/100km ;)

Mikä auto? Mä oon tähän mennessä päässy yhdistetyllä kulutuksella jonnekin about 7,4 pintaan eli nyt olin ajanu jotenki superhienosti.
Volvohan tuo, diisseli s60. Talvella kellotin lukemat 3,7l/100km ku oli kevyemmät vanteet ja 80km/h rajotukset. Mikäs pirssi sulla?

Volvohan tuo, diisseli s60. Talvella kellotin lukemat 3,7l/100km ku oli kevyemmät vanteet ja 80km/h rajotukset. Mikäs pirssi sulla?

No oho. 1.6 16V Astra G Caravan. Ja tosiaan suurimmaksi osaksi tulee kaupunkiajoa ja lyhyitä pätkiä, harvakseltaan pitempää matkaa.

Ite päässy Fifillä siihen 7 litran tuntumaan. Nyt ei enää pyygee laskee kulutusta ku yks helvetin salimonni runno sen tripin nollausnapin :jahas:

No oho. 1.6 16V Astra G Caravan.
Toi 3.7 litraa satkulla on kylläkin Volvon oman tietokoneen laskujen tulos, eli suurella todennäkösyydellä on hieman alakanttiin. Houkuttelis kyllä vaihtaa toi Volvo pois ja ostaa tilalle joku vähän enämpi tunnetta herättävä, esim R34 Skyline.

Toi 3.7 litraa satkulla on kylläkin Volvon oman tietokoneen laskujen tulos, eli suurella todennäkösyydellä on hieman alakanttiin. Houkuttelis kyllä vaihtaa toi Volvo pois ja ostaa tilalle joku vähän enämpi tunnetta herättävä, esim R34 Skyline.

Haha, no ei se toi farkku-ooppelikaan kauhean tunteita herättävä ole, mutta on ainakin kirkkaanpunainen, ei joudu parkkiksella hukkaan :D Mutta nyt unille. Öitä, mölliäiset. Pitäkäähän karhut loitolla, mä lähden eksymään tohon sänkyjättiläiseen.

Back
Ylös Bottom