Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täh, ootko menossa ihmisten ilmoille? :D

No muutamaan päivään suihkussa käyny ja partaa moneen kuukauteen ajanu(no provinssiin karvan tai kaks siistin suurimpia risuja saksilla) ni kai sitä täytyy vähän kaverin hyvinvointia ajatella kun mun tukan leikkaa :D Plus että se tällänen parta näyttää entistä typerämmälle jos on lyhyt tukka. Reuhkalla on ihan sama minkälainen karvanaama on kun ei se vaikuta asiaan.

Kylläpä taas vastustaa nää työhommat. Vastustaa niin pirusti, mutta talvisodan hengessä porskutetaan eteenpäin eikä vankeja oteta. Kävin myös työvaatteissa ihmisten ilmoilla ja käänsin katseita, lähinnä jotkut sisustussuunnitelijan näköiset miehet katso halveksuen tai kateudella valtavia lihaksiani. Ostin myös Kärkkäiseltä varmaan kaikki M10 pultit ja mutterit pois kuljeksimasta, kun pitää tehdä myöhäishuoltoa koneille.

E: Ohessa myös kuva kyseisestä koneesta, koska mää tiiän että teitä kaikkia kiinnostaa ihan pirusti.
kvikup3pva1.jpg

Kuvitteellinen kertomus olemisen sietämättömästä keveydestä

:zzzz:

Lintu se vaan laulaa tilulilulei, tilulilulei...

:jahas:

:down:

:(

vitun lintu...

:face:

LOPETA!!! :curs:

:wall:

AAAAIIIIIIEEIEIEEIEI!!!!!!!!

BLAM!!!

Entinen lintu... :evil:

:kippis1:

:zzzz:

Kylläpä taas vastustaa nää työhommat. Vastustaa niin pirusti, mutta talvisodan hengessä porskutetaan eteenpäin eikä vankeja oteta. Kävin myös työvaatteissa ihmisten ilmoilla ja käänsin katseita, lähinnä jotkut sisustussuunnitelijan näköiset miehet katso halveksuen tai kateudella valtavia lihaksiani. Ostin myös Kärkkäiseltä varmaan kaikki M10 pultit ja mutterit pois kuljeksimasta, kun pitää tehdä myöhäishuoltoa koneille.

Nähdäänkö me sut ensi vuonna Maajussille morsian -ohjelmassa? Olis khuul.

Nähdäänkö me sut ensi vuonna Maajussille morsian -ohjelmassa? Olis khuul.
No Vilu tuossa uhkasi jo lähettävänsä kirjeen Maikkarille, pitääkin kiittää häntä oikein kirjepommilla tai troijalaisella sähköpostilla asap. Olin mä viime kesänä telkkarissa, tekivät Ylelle jotain haistapaska-dokkaria maaseudusta, maataloudesta ja maaseudun taloudesta. Olin just paikallisesa pikkukaupasa ostamasa vissyä, ku sinne tuli joku kuvausryhmä. Kieltäydyin kohteliaasti haastattelusta, mutta ne kuvas mua silti ku lähdin kaupan pihasta raktorilla.

Hei! Mulla on tollaset röllit josain kaapin pohjalla!
Ne on trolleja :D

Se ois viikonloppu taas. Omani alkaa tosin vasta huomenna. Näin perjantain kunniaksti mun täytyy kyllä tunnustaa että olen niiiiiin hurahtanut vapotteluun. Hemmetin höyrytin saanut mut ihan pauloihinsa.

E: Ohessa myös kuva kyseisestä koneesta, koska mää tiiän että teitä kaikkia kiinnostaa ihan pirusti.
kvikup3pva1.jpg

Golfkentällä ilmeisesti hommis?

Ne on trolleja :D

Se ois viikonloppu taas. Omani alkaa tosin vasta huomenna. Näin perjantain kunniaksti mun täytyy kyllä tunnustaa että olen niiiiiin hurahtanut vapotteluun. Hemmetin höyrytin saanut mut ihan pauloihinsa.

Vai oot jääny koukkuun vapotteluun. No eikös höyryhengitys tee hyvää keuhkoille:) Mulle ainakin pienenä näin opetettiin.

Vai oot jääny koukkuun vapotteluun. No eikös höyryhengitys tee hyvää keuhkoille:) Mulle ainakin pienenä näin opetettiin.
Niin olen jäänyt :D Pittäähän ihmisellä jotain paheita olla, ettei mene ihan liian hyveelliseks tämä elämä. Mitäs lekurin arkeen kuuluu? Onko mopoilu kelit ollut kohillaan siellä päin Suomea?

Ollu melkosen perseestä tämä viikko. Joskohan jo huomenna pääsis treenaamaan ja sais hommat taas normi järjestykseen.

Back
Ylös Bottom