Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Okeiokei, älä huuda... Kato vähän standuppia tuosta sovinnon eleenä?

En mä huuda, vaan korotan ääntä. Rauha maassa, kunhan et enää ikinä koskaan uudestaan erehdy! :D

Ephe käy vain dubbidubbi-festareilla nykyään.

Onhan se päivän selvä homma että konemusiikkipippaloissa on ihan helvetisti parempi ja hauskempi meininki kun metallikeikoilla. Nyt voi kyllä vähentää klubeillakin juoksemista kun sai autoon hifiä niin voi nautiskella musiikista koska vaan.

e. Äläkä Por0 puhu mistään metallimiehen menettämisestä, kun metallimusiikkia erilaisissa muodoissaan tullut tehtyä varmaan kohta 10 levyllistä. Hitsasinkin tänään viimeeksi. Örgh

^Industrial metalli onkin hyvä välimuoto.

Onhan se päivän selvä homma että konemusiikkipippaloissa on ihan helvetisti parempi ja hauskempi meininki kun metallikeikoilla. Nyt voi kyllä vähentää klubeillakin juoksemista kun sai autoon hifiä niin voi nautiskella musiikista koska vaan.

Onko? Miksi niin? Itse olen käynyt dubstep-klubikeikoilla ja sitten useammassa hevi-klubikeikoilla ja festareilla. Mielestäni paras tunnelma ja fiilis on ollut noilla intensiivisillä klubikeikoilla (Lamb of God @Kulttuuritalo), jossa kaikki huutaa ja kaikilla on helvetin hauskaa.

Ooks sää sit mistään kotosin?:D

Tuskin mä mistään kotosin olen, mutta kyllä mä jossain asun. :D

Varmaan jostakin landelta, Savitaipale, Koria, Rovaniemi tjsp. Lappeenranta?

Kyllä, ei, ei, ei, ei.

Onhan se päivän selvä homma että konemusiikkipippaloissa on ihan helvetisti parempi ja hauskempi meininki kun metallikeikoilla.

Siellä se vetelee ilonappeja ja herkkusieniä nassuun ja reivaa.

Onko? Miksi niin? Itse olen käynyt dubstep-klubikeikoilla ja sitten useammassa hevi-klubikeikoilla ja festareilla. Mielestäni paras tunnelma ja fiilis on ollut noilla intensiivisillä klubikeikoilla (Lamb of God @Kulttuuritalo), jossa kaikki huutaa ja kaikilla on helvetin hauskaa.

Se siinä onkin kun yleensä metallikeikoilla ei ole porukalla likellekkään yhtä letkeä ja mukava bailufiilis(poikkeuksia toki löytyy, esim Korpiklaani) vaan taotaan nyrkkirautaa ilmaan tuhatpäisen mustapaitaisen lauman voimin. Toki siistiä sekin mut kyllä elektroninenmusiikki vie mielestäni voiton helposti livessä. Jos siitä varsinaista livestä voi puhua.

e. Äläkä Por0 puhu mistään metallimiehen menettämisestä, kun metallimusiikkia erilaisissa muodoissaan tullut tehtyä varmaan kohta 10 levyllistä. Hitsasinkin tänään viimeeksi. Örgh

Ei tässä ollu nakkeja, pelkkää perunaa. :itku:

Anteeksi.

Se siinä onkin kun yleensä metallikeikoilla ei ole porukalla likellekkään yhtä letkeä ja mukava bailufiilis(poikkeuksia toki löytyy, esim Korpiklaani) vaan taotaan nyrkkirautaa ilmaan tuhatpäisen mustapaitaisen lauman voimin. Toki siistiä sekin mut kyllä elektroninenmusiikki vie mielestäni voiton helposti livessä. Jos siitä varsinaista livestä voi puhua.

Niin no jos letkeyttä haluaa, niin ei se hevi sitten ehkä oikea laji ole :D Regeetä kuuntelemaan sitten.

teude senkin kapeakatseinen savolaisen perkele! Raappana on tosi cool! Morodo kans!

Back
Ylös Bottom