Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hiihoo, aamubiitti huuleen ja kohti uusia pettymyksiä. Ulkona sataa, ei siis töitäkään tänään.

Näin muuten unta vapottelusta... Täytyykin tilata jotku vapokamat kun nuuskat loppuu.

Pässit vois nyt palauttaa sen vuokra-auton niin pääsis tekemään hommiaki jossai vaiheessa.

Vee-ille ei sitten tuu biitti huulessa kahville tai käännyn jo kynnykseltä takasin.

Jumabliude, sääntöjä alkaa tuleen jo eikä olla edes tavattu. :D Joojoo, jätän biitit pois... Nuuskaaminen on kieltämättä ällöttävä tapa.

Mä oon kato tämmönen järkyttävä pirttihirmu, joka nalkuttaa ihan koko ajan kaikesta, koska sä AINA sitä, etkä IKINÄ tätä. Nih.

Vee-ille :haart: Kaira

Täällä nyt mennään taas asioiden edelle.. Ei minusta oikeesti voi kukaan pitää, internetissä on vaan helppoa luoda illuusio fiksummasta kuin onkaan. Enkä järin fiksua kuvaa anna täälläkään itsestäni, joten voit vain arvailla millanen urpo oon oikeesti.

Oli pakko. Ehkä Kaira tykkää urpoista miehistä, joita se voi sitten kouluttaa?

Ruokakauppaan.. Josko sitä vaikka kanaa ja riisiä :D Vittu miten tylsää paskaa tää syöminen on. Pitäis laskeskella ainaki 14 eri ruokavaliota, niin kahden viikon sykleissä ei ehtis kyllästyä samoihin sapuskoihin.

Perkele kun lukis asioita tarkemmin, niin saattais säästää vähän aikaa :D

999871230.jpg

Meni taas päivä pilalle.
76893.jpg

Onneksi tämä pelasti!

Back
Ylös Bottom