Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^Mulla on vielä tämän viikon jälkeen kolme viikkoa töitä ennen lomaa, helpottaako?
No ei helpota, mun selkänahka jäi työmaalle.
Voi voi. No, onneksi kohta ollaan jo haudassa!

Jumabliude, sääntöjä alkaa tuleen jo eikä olla edes tavattu. :D Joojoo, jätän biitit pois... Nuuskaaminen on kieltämättä ällöttävä tapa.Vee-ille ei sitten tuu biitti huulessa kahville tai käännyn jo kynnykseltä takasin.
Jumabliude, sääntöjä alkaa tuleen jo eikä olla edes tavattu. :D Joojoo, jätän biitit pois... Nuuskaaminen on kieltämättä ällöttävä tapa.
Noni. Ihan reilua silti varottaa jo etukäteenMä oon kato tämmönen järkyttävä pirttihirmu, joka nalkuttaa ihan koko ajan kaikesta, koska sä AINA sitä, etkä IKINÄ tätä. Nih.

Noni. Ihan reilua silti varottaa jo etukäteen![]()
Eli reilu pirttihirmu. Miten se on mahdollista? Nalkutatko vain reiluista asioista?Joo mää oon niin pal kauhian reilu.
Täällä nyt mennään taas asioiden edelle.. Ei minusta oikeesti voi kukaan pitää, internetissä on vaan helppoa luoda illuusio fiksummasta kuin onkaan. Enkä järin fiksua kuvaa anna täälläkään itsestäni, joten voit vain arvailla millanen urpo oon oikeesti.Vee-ille :haart: Kaira
Täällä nyt mennään taas asioiden edelle.. Ei minusta oikeesti voi kukaan pitää, internetissä on vaan helppoa luoda illuusio fiksummasta kuin onkaan. Enkä järin fiksua kuvaa anna täälläkään itsestäni, joten voit vain arvailla millanen urpo oon oikeesti.