Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa muutama sivu sitten kysyin tuosta palautusjuomista. Ni mitä suosittelisitte ? Kaupass katselin ohimennen vähän ja tuntui, että joko on paljo proteiinia mutta vähä hiilareita taikka sitten liian vähän proteiinia suhteessa hiilareihin. Mikäs oli hyvä palkkari tälläsell kynikselle ? Ei tarvi olla sinäsä mitään erikoist, kun vasta-alkaja oon vasta kuitenkin. Sillee et sais sekä protskuu ja hiilareita hyvässä suhteessa :D
Ja pieni extrakysymys. Mitä te oikeen vedätte ruokaa ja lisäravinteita, kun dieetatessa pitäis saada se 300 g proteiinia ? :wtf: Olis kiva tietää, jo nyt, tälleen tulevaisuutta ajatellen![]()
Ite käytän tällä hetkellä Fastin hera80 ja malto6, eli kumpaankin 1dl purnukkaan ja vettä/maitoa päälle mielen mukaan (ite pistän 3-4dl vettä). Ja noitahan hera80 ja malto6 saa jokaisesta vähän isommasta kaupasta, esim citymarket tai prisma. Toinen vaihtoehto ois että vetäis maustamatonta(itellä nyt minttusuklaa) heraa ja pistää sekaan kaakaojauhetta/maitoa, niin ei välttämättä tarvitse malto6 käyttä ollenkaan, koska noista muista tulee jo hiilareita.
No jos tarkoitat tolla extrakysymyksellä, että missä ruoissa on paljon proteiinia niin esim näissä on ihan hyvi: Kaikki maitotuotteet(maito,maitorahka,raejuusto), oikeastaan kaikki lihat(kana,tonnikala,jauheliha), jos haluaa vähän naposteltaa niin suolapähkinät. Sitten on tietty noita soijarouheita sun muita, mutta ite saan kyllä riitävästi muutenki protskua. Eli juo ainakin 1litra maitoa päivässä siinä jo n.35g proteiinia.
Joku pisti vähän aikaan sitten tänne jonkun listan missä kaikessa oli paljon proteiinia, siitä näkis hyvin, en vain muista missä ketjussa se ol :8
- - - Updated - - -
Jaaha nyt tuli ainakin vastauksia, toivottavasti ei ole kovin ristiriitasia tietoja, ettei mene liian vaikeaksi :D

Joo, kiitti kaikki vastauksista :D
Itsekin kattelin just tota heraa ja maltoa, josko sitä sekoittelis keskenään. Tai sitten hankkis jotai halpaa heraa ja vetäis sen lisäks parit banskut, et tulis hiilarit kans niiku Jani sanoi
Luin jostaki artikkelista, että bodari tarttis sen 300 g, kun on dieetillä. Jotta sais siis pidettyä ne lihat yllä jotka on hankkinu. Onks tää oikeesti totta ? :wtf: Ja itte pyrin 2g per painokilo, nyt kun plussilla olen![]()
Luin jostaki artikkelista, että bodari tarttis sen 300 g, kun on dieetillä. Jotta sais siis pidettyä ne lihat yllä jotka on hankkinu. Onks tää oikeesti totta ? :wtf: Ja itte pyrin 2g per painokilo, nyt kun plussilla olen![]()
Älä pelkää sitä läskiä, sitä tulee väkisinkin kun lihasta hankintaa...vai alan suoraan hankkimaan lihasta ilman että ylimmäärästä tulee?
Ei tosta kunnosta IMO tarvi noin nuorena laihutella. Enempi vaan ruokaa maltillisesti ja kovaa treeniä perusliikkeillä.
Oon vähän mietiskelly täs, että mä haluaisin saada lihaksia enemmän esiin niin mun varmaan pitäs pudottaa joku 5kg pois ku oon täl hetkel 183-184cm pitkä ja 74kg painava. Mun rasvaprosentti on varmaan joku 20%. Mul on pari kuvaa mitkä laitan tähän ni voitte arvioida siit et kuin pal pitäs laihduttaa. http://imageshack.us/photo/my-images/441/img1407uv.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/444/img1413w.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/100/img1408no.jpg/ En kans oikeen tiiä mil ohjelmal treenaisin, ku oon nyt treenannu Arnoldin kultasel 6, mut en oo varma pitäiskö siirtyy 2-jakosee.
Mistä löydän järkevän jalkaohjelman? Tarkotus olis nyt vihdoinkin alkaa kasvattaan niihinkin lihaa kun ovat jääneet turhan vähälle huomiolle :( Ohjelma sisältäis siis:
Maastavedon
Takakyykyn
Etukyykyn
Jullen
GHR:n
Tavoitteena siis maksimivoima ja sarjat olis toistaiseks kaikissa 3x5. Eli se kysymys olis kai että kuinka noista rakennetaan ohjelma?