Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vittu mikä reissu Varkaudesta Hämeenlinnaan. Ei menny ku vähän reilu viis tuntia 300 km matkaan. Piti tulla viisaanaa vähän rauhallisempaa reittiä, mutta se potkaisi omaan nilkkaan ja lujaa. Lahti-Jyväskylä -tiellä meni 16 kilometrin pätkään puoltoista tuntia. Ihan karmea ruuhka ja suurin osa ajasta seistiin kai paikallaan.

Menomatkalla torstaina mentiin Lahti-Heinola-Mikkeli -reittiä ja oltiin 40 minuuttia jumissa moottoritiellä. Sen tietää mitä käy, kun moottoritiellä on kaksi kaistaa aivan täynnä ja kun toinen kaistoista päättyy, niin se on siinä. Ja se haitariliikkeen tasoittuminen kestää muuten helvetin kauan.

Ajeliko kukaan tänään tolla viimeksi mainitulla tiellä? Olisko ollu fiksumpi veto mennä vain sieltä, vai oliko sekin tukossa?

Sen tietää mitä käy, kun moottoritiellä on kaksi kaistaa aivan täynnä ja kun toinen kaistoista päättyy, niin se on siinä.

Kanadassa viime kesänä oli vielä viisaammin tehty tie... 4 kaistaa yhteen suuntaan joka vaihtui yhteen kaistaan... Ei jumalauta siinä kesti kauan

Ei vittu mikä reissu Varkaudesta Hämeenlinnaan. Ei menny ku vähän reilu viis tuntia 300 km matkaan. Piti tulla viisaanaa vähän rauhallisempaa reittiä, mutta se potkaisi omaan nilkkaan ja lujaa. Lahti-Jyväskylä -tiellä meni 16 kilometrin pätkään puoltoista tuntia. Ihan karmea ruuhka ja suurin osa ajasta seistiin kai paikallaan.

Menomatkalla torstaina mentiin Lahti-Heinola-Mikkeli -reittiä ja oltiin 40 minuuttia jumissa moottoritiellä. Sen tietää mitä käy, kun moottoritiellä on kaksi kaistaa aivan täynnä ja kun toinen kaistoista päättyy, niin se on siinä. Ja se haitariliikkeen tasoittuminen kestää muuten helvetin kauan.

Ajeliko kukaan tänään tolla viimeksi mainitulla tiellä? Olisko ollu fiksumpi veto mennä vain sieltä, vai oliko sekin tukossa?

Kaverini fb status kertoi että 5-tiellä Juva-Mikkeli väli (40km) kesti reilut 1,5h. Eli ihan tukossa sekin.

Hoi kaikki ylensyöjät. Miten motivoitte ittenne syömään tarpeeks niinä päivinä ku ei vaan yksinkertasesti kiinnosta?

Mä syön aina samaan aikaan. klo 7:30, 11-12, 15, 18:30 ja noin 21. Syöt vaan, kun on ruoka-aika. Määrätkin on mulla paperilla niin jos siinä lukee 100g riisiä niin syön sen 100g riisiä. Dieetillä taas sama juttu, siinä lukee vaan vähemmän. Lomalla syön taas mitä sattuu, mutta ruoka-ajat on edelleen samat.

Mä syön aina samaan aikaan. klo 7:30, 11-12, 15, 18:30 ja noin 21. Syöt vaan, kun on ruoka-aika. Määrätkin on mulla paperilla niin jos siinä lukee 100g riisiä niin syön sen 100g riisiä. Dieetillä taas sama juttu, siinä lukee vaan vähemmän.
Kaikki on paperilla merkattuna ja sitä yleensä pystynki noudattaan, mutta nyt on vaikeeta. Ruokaa on nenän edessä, mutta sen näkeminen lähinnä yrjöttää ja itkettää :D Säälittävää, varsinki mun kalorimäärillä. Taidan vaan tyytyä oleen miinuksilla tänään, tuskinpa ne lihakset päivässä näivettyy.

Kaikki on paperilla merkattuna ja sitä yleensä pystynki noudattaan, mutta nyt on vaikeeta. Ruokaa on nenän edessä, mutta sen näkeminen lähinnä yrjöttää ja itkettää :D Säälittävää, varsinki mun kalorimäärillä. Taidan vaan tyytyä oleen miinuksilla tänään, tuskinpa ne lihakset päivässä näivettyy.

Kauanko oot ylisyönyt? Siihen kyllästyy jossain vaiheessa ja se on kovempaa hommaa kuin uskoiskaan. Ite mietin että aloitan laihista 1.9.

Taidan vaan tyytyä oleen miinuksilla tänään, tuskinpa ne lihakset päivässä näivettyy.

Kiität itseäsi siinä vaiheessa, jos/kun dieetti on aiheellinen.

Kauanko oot ylisyönyt? Siihen kyllästyy jossain vaiheessa ja se on kovempaa hommaa kuin uskoiskaan. Ite mietin että aloitan laihista 1.9.
Oliskohan kuudes viikko.. Samat ruoka-aineet on kumminki ollu käytössä jo yli vuoden, dieetillä niitä vaan oli vähemmän.

- - - Updated - - -

Kiität itseäsi siinä vaiheessa, jos/kun dieetti on aiheellinen.
No ehkä niinkin, mulla on tällanen ihmiskoe meneillään ja ajattelin bulkata pari vuotta nonstop :D Tarpeetonta sanoo että aika maltilla joutuu ottaan, jotain 0,5kg tullu kuukaudessa lisää painoo ny.

Oliskohan kuudes viikko.. Samat ruoka-aineet on kumminki ollu käytössä jo yli vuoden, dieetillä niitä vaan oli vähemmän.

Joo samat ruoka-aineet ne tuppaa aina olla. No huomenna sitten taas. Ei noita jokapäivä pysty ja tulee skipattua joskus. Lomalla yleensä laihtuu kun syö oman mielitekonsa mukaisesti. Jokin mättöpäivä tai 10t kaloria tekee kivaa väliin. Tuo 1.9. mulla on oikeastaan vaan siksi kun meinasin että kuubas (jouluna) ottais ammattilaisen avulla kuvat itestään, mutta enpä tiedä.. Tuntuu että nytkin on mallia kynäniska ja lisää massaa tarvitsisi!

No ensi kesänä aion olla kondiksessa viimeistään. Kovemmassa kuin koskaan.

0,5kg kuukaudessa ei varmaan liho ollenkaan?

Joo samat ruoka-aineet ne tuppaa aina olla. No huomenna sitten taas. Ei noita jokapäivä pysty ja tulee skipattua joskus. Lomalla yleensä laihtuu kun syö oman mielitekonsa mukaisesti. Jokin mättöpäivä tai 10t kaloria tekee kivaa väliin. Tuo 1.9. mulla on oikeastaan vaan siksi kun meinasin että kuubas (jouluna) ottais ammattilaisen avulla kuvat itestään, mutta enpä tiedä.. Tuntuu että nytkin on mallia kynäniska ja lisää massaa tarvitsisi!

No ensi kesänä aion olla kondiksessa viimeistään. Kovemmassa kuin koskaan.

0,5kg kuukaudessa ei varmaan liho ollenkaan?
No ei ainakaan hirveesti oo vielä läskiä tullu, mutta tarkkana saa olla ettei vahingossa oo montaa päivää putkeen miinuksillakaan. Varsinkin mun töissä, kun päivän aktiivisuus vaihtelee aika reippaasti. Joskus syön 3000kcal, joskus jopa 4500 päivää kohden. Saas nähdä mitä tapahtuu tässä parin vuoden aikana, veikkaan että lihaa pitäis tulla ihan kivasti kumminki kahden vuoden bulkilla.

Mee mies Miken kuvattavaks, tulis ainaki laatua :D

No ei ainakaan hirveesti oo vielä läskiä tullu, mutta tarkkana saa olla ettei vahingossa oo montaa päivää putkeen miinuksillakaan. Varsinkin mun töissä, kun päivän aktiivisuus vaihtelee aika reippaasti. Joskus syön 3000kcal, joskus jopa 4500 päivää kohden. Saas nähdä mitä tapahtuu tässä parin vuoden aikana, veikkaan että lihaa pitäis tulla ihan kivasti kumminki kahden vuoden bulkilla.

Mee mies Miken kuvattavaks, tulis ainaki laatua :D

No joo sekin tietty. Sitte vois ottaa laihikset lähempänä kesää, kerkeis olla bulkilla edes 9kk about.

Jos ei kiintee ruoka maistu nii kokeile jotai nestemäist: 3-4 munaa, purkki maitorahkaa, maitoa(niin paljon, että tulee löysää), banaani, suklaaheraa 1dl ja kaurahiutaleita desi. Tuon vedän joka aamu ^^

Paljos muuten aamupaino?

102-104kg vähän vaihtelee. En oo jaksanu enää keskittyä siihen älyttömään syömiseen. Mut on tehty siihen 100kg kaikki sen yli niin joudun syömällä syömään niin pirusti.

Pääasia että treenipainot nousee, en muusta oo murehtinut.

Mä vietän jussia ainakin vielä huomennakin, pitkän kaava mukaan.
Duuni kaverille kävi pari vuotta sitten ohraset. 2kk viinaa kesälomalla ja sitten duuniin. Delireumihan siitä pamahti, näki verisiä lentäviä irto päitä ja meni pukuhuoneeseen vetään ranteet auki. Ei onneksi kuollut.

Ai vittu ku piti vääntää pienes hiprakas kättä, olkapäätä särkee :D Mutta missä krapula?

102-104kg vähän vaihtelee. En oo jaksanu enää keskittyä siihen älyttömään syömiseen. Mut on tehty siihen 100kg kaikki sen yli niin joudun syömällä syömään niin pirusti.

Pääasia että treenipainot nousee, en muusta oo murehtinut.
Ai sä oot jo noin miehekkäissä painoissa :D Oli mullakin massaa vielä viime kesänä jotain 111-112kg, mutta jotenki se jutila-look alko tympiin ja asiaan piti saada muutos. Sillon oli rasvaprosenttiki liki Voimariinia, vuodessa sain sen tiputeltua johonki 11-12% hujakoille ja paino on jotain 75kg nyt kreatiinipöhössä.. Hieman vaati päätä alkaa tuhoomaan tuota kondista, mutta kyllä se vaan motivoi erilailla ku salilla sarjapainot nousee ja piffi kasvaa.

Kesäää.....
[video=youtube_share;FU4cnelEdi4]http://youtu.be/FU4cnelEdi4[/video]

Back
Ylös Bottom