Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aijai, kyäpä kuumottaa allin/hauberin sisäosaa ja silmissäkin tuntuu, että niitä on peukaloilla hierottu. Tuli jo reenien aikana makijan näköstä mustelmaa esille käsiin, olenpahan katu-uskottava. Kyä krav maga on mukavaa :) .

Saiko se sut kumminki ehjättyä? :D Vein muuten joutessani grillaamisen uudelle tasolle, ja kaivoin kuopan rosvopaistia varten.

Joo kyl mä sain sit itteni jo kerrasta suoraksi lopuksi. Alkuun kun käski pistää suoraksi lavetilla, niin kysy että "ja neiti meinaa että ois niinku suorassa nyt? -Joo-o! -No ei ihan, annahan ku minä väännän." :D

http://www.kuntonetti.org/

Käys kattoon nuo sivut. Tuolta saaduilla treeniohjeilla mä oon saanut omat alaselkä-lantio-polviongelmat (eteenpäin kallistunut lantio ja SI-vaivoja) aika hyvin kuriin.

Kiitos, minäpä käyn. Tuo korjaaja suositteli myös sellaista kuin Viisi Tiibetiläistä Riittiä, mikä pohjautuu johonkin munkkien ikääntymisen pysäyttämisjoogajuttuihin. Pitäis olla apua ryhti- ym. ongelmiin :)

Höhö, kävin jäsenkorjaajalla. Olen todistettavasti kiero akka. "Siehä oot mutkalla ko makarooni!" :D

Mä olen puolestani kuin spagetti, löysä paska. En ole aina varma onko mulla selkärankaa ollenkaan. Ja säikyttelen viattomia ihmisiä salilla, kun muut venyttelee ja taivuttaa kämmeniä lattiaan, mun versio on kyynärpäät lattiaan. :D

Mä olen puolestani kuin spagetti, löysä paska. En ole aina varma onko mulla selkärankaa ollenkaan. Ja säikyttelen viattomia ihmisiä salilla, kun muut venyttelee ja taivuttaa kämmeniä lattiaan, mun versio on kyynärpäät lattiaan. :D
What the hell? :D Siis että seisot pystyssä ja taivutat kyynärpäät lattiaan?

Kämmenet menee heittämällä, mutta kyynärpäät? :wtf:

What the hell? :D Siis että seisot pystyssä ja taivutat kyynärpäät lattiaan?

Jep, mutta jalat haara-asennossa. Ei kyllä kovin paljoa jää puuttumaan vaikka taivuttaisi jalat suorinakin... :D Jos jään työttömäksi, voisin liittyä sirkukseen, tienaakohan akrobaatit hyvin? Jostain kumman syystä tuo liikkuvuus kun tuntuu vaan lisääntyvän iän myötä. Joskus nukkuessani saatan kääntää itseni ties minkälaiseen solmuun.

Jumankauta, mun homma tyssää tohon ekaan kohtaan. Mulla menee pää sekasi liikenneympyrässäkin niin saati sitte että 21 kertaa ympäri tolleen :D
Siihen tottuu kyllä, usko pois ;) Se vaan vaatii vähän treeniä, ja pitää hoksata että silmät ei saa heilua ympäriinsä ku noita kiertoja tekee. Pitää keksiä sellanen näkymätön piste ja tuijotella sitä.

Siihen tottuu kyllä, usko pois ;) Se vaan vaatii vähän treeniä, ja pitää hoksata että silmät ei saa heilua ympäriinsä ku noita kiertoja tekee. Pitää keksiä sellanen näkymätön piste ja tuijotella sitä.

Kyl mä tiedän. Teen ton kyllä varmuuden vuoks sängyn tai sohvan läheisyydessä niin voin kaatua pehmeelle kun laiva alkaa liikaa keinuttaan!

Juu ei tarvi pyöriä. Mä joskus tein noita aurinkotervehdyksiä ja kyllä teki gutaa selälle. Tohon kun lisää vielä hengityksen niin se rauhoittaa ihanasti. Noita 2 x kummallekin jalalle ni olo on :thumbs:

Ei swidu, oon vieläkin pikkasen järkyttyny: elämäni eka palkallinen loma. Maailma on avoin!!! Härski olo. Eikäkö oon kyllä käyny suihkus, ei sitä..vaan sitä toista..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
VOI PERSE! Kävin kaupassa ja katsoin, että onpas halpaa kaljaa. Lahden Sininen laatikko alle 20€! Ei muuta kuin matkaan. Autossa sitten huomasin, että sehän onkin 3,5%! Saatana ja vielä viime viikonloppuna kaupassa vielä katsoin, että tuohan onkin laimeeta kaljaa ja jätin ostamatta.

Sama täällä. :face:

Back
Ylös Bottom