Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ootko sä joku nero ku tiedät noin paljo?

Viittä vaille valmis englanninopettaja. Nerosta kaukana :)

Pätee meiltä kaiken keksimisen ilon. Noh, kosto on ansaittu.

En minä halua päteä. Teen itsekin ihan hillittömät määrät virheitä, varsinkin kun usein ajattelen asiat niinkuin ne lausutaan. Siinä sitten kirjoitusasu monesti kärsii aika helvetisti :D

Okei, that's proof enough :D Mönjää tulee myös tuhatjalkasista aika paljo. Ja niistä jännistä sienistä tulee savua, ku astuu päälle.
.

Tuosta savusienestä tuleekin mieleen ihana tapahtuma exän kanssa. Oltiin paikallisessa puistossa jotain häröilemässä ja näin siinä tämmösen pallukan ja päätin kaikella elonpainollani tallata tämän savuttajaperkeleen, mutta kas kummaa sieltähän spruittas aikamoiset mällit exäni kengille, farkuilla ja laukulle. Sekunnin murto-osan meinas minun vahingonilo reväyttää naaman, mutta tiesin heti että se olisi kuolettava virhe ja pahoittelu-urakan jälkeen putsasin niistä sitä perkeleen siitosta loppu illan. :haart:

Tuosta savusienestä tuleekin mieleen ihana tapahtuma exän kanssa. Oltiin paikallisessa puistossa jotain häröilemässä ja näin siinä tämmösen pallukan ja päätin kaikella elonpainollani tallata tämän savuttajaperkeleen, mutta kas kummaa sieltähän spruittas aikamoiset mällit exäni kengille, farkuilla ja laukulle. Sekunnin murto-osan meinas minun vahingonilo reväyttää naaman, mutta tiesin heti että se olisi kuolettava virhe ja pahoittelu-urakan jälkeen putsasin niistä sitä perkeleen siitosta loppu illan. :haart:

En ois varmaan pystyny pidättään naurua tollasessa tilanteessa. Tosin naisen raivo on kyllä jotain minkä kanssa ei pidä leikkiä, mutta silti :D

Jos olitte seurustellut pidempään, niin tuskin mirkku siitä sen suuremmin välitti. Eiköhän nuo mimmit totu aika nopeasti siihen, että sekunnin murto-osissa on kengillä, farkuilla ja laukulla, ja sitä sitten nolona pyyhkii.

Mäki halusin opettajaks, kunnes kerran kokeilin sitä :D Viikon sijaisuus ala-asteella riitti mulle, vittu mitä räkänokkia.

Mä olin vuoden töissä yläasteen erityisopetusluokassa ja päätin, että jos sen vuoden jälkeen vielä haluan opettajaksi niin sit mä rupeen opettajaksi.

Jos olitte seurustellut pidempään, niin tuskin mirkku siitä sen suuremmin välitti. Eiköhän nuo mimmit totu aika nopeasti siihen, että sekunnin murto-osissa on kengillä, farkuilla ja laukulla, ja sitä sitten nolona pyyhkii.
Tiedättekö muuten, että mitä eroa on pistämisellä ja panemisella?

- - - Updated - - -

Mä olin vuoden töissä yläasteen erityisopetusluokassa ja päätin, että jos sen vuoden jälkeen vielä haluan opettajaksi niin sit mä rupeen opettajaksi.
Sitkee nainen.. Varsinki yläasteella, ku huumori on luokkaa spermapierupillu.

Mitä pirua, missä vaiheessa kello livahti yli yhdentoista?! :eek: Vaikuttais ihan kuin kello ois vasta yhdeksän....

Ootko T-Byrd kuullu tämmösestä bändistä kuin Combichrist. Se on ehkä paras ikinä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En, kun sama lopputulos minun kannalta.

Siis öö eikö pistämisestä seuraa kuolleita sikoja tai ainakin verettömiä? :wtf:

Eikö veretön sika ole yleensä myös kuollut sika? :D Ellei kyseessä oo Robert Pattison.

No joo, onhan se jollain aikavälillä varmastikin myös kuollut, mutta en ollut aivan varma kuoleeko se siihen pistämiseen vai onko se pistäminen se kun ne veret lasketaan, mut silloinhan se on jo kuollut, joten kuoleminen ei varsinaisesti seuraisi pistämisestä. Naisen logiikka, u know:D

Mä tykkään kaikkein eniten opettaa just yläasteikäisiä. Ne on kivoja :D
Onjoo, hirveen kivoja :D Sä ootki joku masokistinen nero. Noei, hyvä jos tykkäät. Musta on meinannu tulla kokki, opettaja, portsari, konduktööri (=Rakastettu JunaFührer) ja huoltomies. Tällä hetkellä oon maatalouden yleiskone.

- - - Updated - - -

No joo, onhan se jollain aikavälillä varmastikin myös kuollut, mutta en ollut aivan varma kuoleeko se siihen pistämiseen vai onko se pistäminen se kun ne veret lasketaan, mut silloinhan se on jo kuollut, joten kuoleminen ei varsinaisesti seuraisi pistämisestä. Naisen logiikka, u know:D
Naisen logiikka on maailmahistorian suuria mysteereitä. Kaikki mitä te sanotte, tarkoittaa loppupeleissä joko ei, kyllä tai ehkä. Siinä sitten putkiaivoiset miehet arpoo, että mikähän vaihtoehto sattuis vähiten.

Back
Ylös Bottom