:D Joo se. Harmi kun en oo ollu kolmea vuotta ollu työttömänä himassa, muuten laittasinkin. Laitoin väärin kirjoitettuna Työn tekoa. Sitähän se on, ei tässä mitään ihmeitä odotella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikea kysymys työhakemuksessa, kun siellä on: Mitä odotat hakemaltasi tehtävältä?
Just kun mä luulen, et oon normaali, ni tulee tämmösiä ihme kysymyksiä ja meen lukkoon. Jätänkö mä vaan ton tyhjäksi?

Vaikea kysymys työhakemuksessa, kun siellä on: Mitä odotat hakemaltasi tehtävältä?
Mikä ihmeen "odotat"? No "työntekoa"? En ymmärrä? Mitä mun pitäis odottaa? Työnkuva on mulle selkeä ja osaan duunini ni miks mun pitäis mennä sinne odottamaan? Vai pitääks siihen vastata, hyviä bileitä työkavereiden kesken ja paljon taukoja, paljon retkiä ja hirwween yhteisöllistä työotetta.
Just kun mä luulen, et oon normaali, ni tulee tämmösiä ihme kysymyksiä ja meen lukkoon. Jätänkö mä vaan ton tyhjäksi?
Sopivasti vaihtelevaa työtä niin aika kuluisi nopeasti vastaukseksi vaikka tai jotain muuta vastaavaa ympäripyöreää ellet sitten halua "uusia haasteita"..
Huomenta! Yet another lazy morning...Tänään menen aikasin nukkumaan.

^Nii-in sanoin sen eilenkin itselleni. :D
vittu mun perse on ISO!
Aamulla autoon istuessa kuulu vaan *KRÄKS*farkkujen haarovälistä ja nyt on mukavata olla töissä kun perse vilkkuu. Se leviää kokoajan, iltapäivällä varmaan näkyy jo kaikki :D
Pitäskö alkaa juomaa kahavia kylmänä, kun tuntuupi olevan parempaa. Eikö se myös vähän kaunista kuulemma.
Ei kyllä kestä maha niin paljoa, että siitä olis jotain vastaavaa hyötyä..