Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:D Joo se. Harmi kun en oo ollu kolmea vuotta ollu työttömänä himassa, muuten laittasinkin. Laitoin väärin kirjoitettuna Työn tekoa. Sitähän se on, ei tässä mitään ihmeitä odotella.

Vaikea kysymys työhakemuksessa, kun siellä on: Mitä odotat hakemaltasi tehtävältä?

Just kun mä luulen, et oon normaali, ni tulee tämmösiä ihme kysymyksiä ja meen lukkoon. Jätänkö mä vaan ton tyhjäksi?

Akateemisesti tehtyjä viisaita kysymyksiä normaaleille ihmisille. :)

Sopivasti vaihtelevaa työtä niin aika kuluisi nopeasti vastaukseksi vaikka tai jotain muuta vastaavaa ympäripyöreää ellet sitten halua "uusia haasteita"..

Nyt salille, kiellettyä DMAA lisäravinnetta nassuun (saako sitä vielä jostain? Eilenhän Evira päätti?) vähän aeropista ja jos hemaisevia naisia näkis! Jos aloittais duunit klo 10

Vaikea kysymys työhakemuksessa, kun siellä on: Mitä odotat hakemaltasi tehtävältä?

Mikä ihmeen "odotat"? No "työntekoa"? En ymmärrä? Mitä mun pitäis odottaa? Työnkuva on mulle selkeä ja osaan duunini ni miks mun pitäis mennä sinne odottamaan? Vai pitääks siihen vastata, hyviä bileitä työkavereiden kesken ja paljon taukoja, paljon retkiä ja hirwween yhteisöllistä työotetta.

Just kun mä luulen, et oon normaali, ni tulee tämmösiä ihme kysymyksiä ja meen lukkoon. Jätänkö mä vaan ton tyhjäksi?

Riippuu työtehtävistä, johon haet. Tuo uusia haasteita on suhteellisen toimiva tehtävään kun tehtävään, mutta kun olet hakemusvaiheessa, niin kannattaa toki hieman erottautua joukosta. Sitten tehtävästä ihan riippuu millaista sinä odotat. Esmes jos minä haen työmaamestarin paikkaa "Odotan työtehtäviä, jossa pääsen vastaamaan vaihteleviin haasteisiin, samoin kuin mahdollisuutta kehittää omaa rakennusteknistä, esimiestehtäviin liittyvää ja projektin hallinnan osaamista." näin niin kun nopeasti mietittynä. Jotenkin tuohon laittaisin mukaan vielä mahdollisuudesta edetä tehtävissä tai vastuun kasvattamisen mahdollisuudesta tms.

Mutta nyt valvomaan rakentamista hetkeksi :dance:

Sopivasti vaihtelevaa työtä niin aika kuluisi nopeasti vastaukseksi vaikka tai jotain muuta vastaavaa ympäripyöreää ellet sitten halua "uusia haasteita"..

Eli sama suomeksi: olen jo leipääntynyt työhöni, koska vuosi sitten toitotin tota vaihtelevuutta joka suuntaan.

Ja Kridelle: tässä työssä Ei edetä mihinkään. Musta tuntuu lisäksi, että viime vuoden jälkeen kohtasin pahimmat haasteet, eli olin tämänhetkisen urani huipulla. Nyt haen perusduunia, että voin opiskella sivussa..

Laitat siihen: "jotain muuta kuin vuosia työttämänä kotona makaamista" niin se säälii sinua ja saat paikan:D

Aamukahvi <3
coffee.webp

Onneks mulla on vakipaikka ja samanlainen työ tulossa. Sijainti olis tuolla paikalla vaan niin bra. Noh, nyt odotamma =)

Huomenta! Yet another lazy morning... :zzzz: Tänään menen aikasin nukkumaan.

[video=youtube_share;bKEd7czBNoc]http://youtu.be/bKEd7czBNoc[/video]

Huomenta! Yet another lazy morning... :zzzz: Tänään menen aikasin nukkumaan.

Kuulostaa turhan tutulta suunnitelmalta... :jahas: :zzzz:

Nyt oli pakko feikata väsymystä kofutabseilla ja guaranateellä. :soosoo:

^Nii-in sanoin sen eilenkin itselleni. :D

Doupinkia!

Lihapullalla tulee hiki heti, kun vähän liikkuu :D

vittu mun perse on ISO!

Aamulla autoon istuessa kuulu vaan *KRÄKS*farkkujen haarovälistä ja nyt on mukavata olla töissä kun perse vilkkuu. Se leviää kokoajan, iltapäivällä varmaan näkyy jo kaikki :D

Guten Morgen. Aamupiristys heti kun kaveri sanoi nähneensä unta minusta ja Samuli Edelmanista. Onhan se aika komea mies. Olimme salaisia agentteja (hyshys) ja pelastimme ystäväni vainoojiltaan. Jännää. Sanomattakin kai selvää, että kaverilla tulee leffat aika helposti uniin ja me katottiin eilen Mission Impossible - Ghost Protocol.

vittu mun perse on ISO!

Aamulla autoon istuessa kuulu vaan *KRÄKS*farkkujen haarovälistä ja nyt on mukavata olla töissä kun perse vilkkuu. Se leviää kokoajan, iltapäivällä varmaan näkyy jo kaikki :D

Mulla o sitten varmaan iso penis kun viime viikolla repesi kahdet työhousut. Nii paskat saumat et ku menee kyykkyy nii repee…

Pitäskö alkaa juomaa kahavia kylmänä, kun tuntuupi olevan parempaa. Eikö se myös vähän kaunista kuulemma.

Back
Ylös Bottom