Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarpeeksi kylmäsydäminen äijä viereen, niin kyllä uni tulee.

Liekkö sellaiset elossakaan? Eikös EKG-käyrät piippaa jo vahvasti vaakaviivaa tuossa vaiheessa. :wtf:

Eeppistä yötä...
[video=youtube_share;cBPJZeZ-6ac]http://youtu.be/cBPJZeZ-6ac[/video]

^Höpö höpö!

[video=youtube_share;8U1bv5dOUcU]http://youtu.be/8U1bv5dOUcU[/video]

Onko kukaan kokeillu salimusana tällästä eeppistä mättöö? Varmaan lentää ne vipareiden kymppikilosetkin ihan eri kaarella kun pamahtaa sävel. :D

^Joo toi on yks mun lemppareista myös. On pitänyt monesti ladata tuota treenimusiikiksi, mutta on aina sitten jäänyt.

Kuhan uus soitin saapuu niin se on varma, että Two stepsiä menee muutama levyllinen sisuksiin. Näitä eeppisen musan tekijöitä on vissiin melekonen liuta tän Two steps from hellin lisäksi.

Heiiii! Pitkästä aikaa mä saan kirjoittaa tähän ketjuun. Boomshakalaka!

Nukkumaan siitä! :D

Innostuin!:D Silmät ristissä valvon.. Voisin mennä nukkumaan jos joku tulisi peittelemään minut..:D

Innostuin!:D Silmät ristissä valvon.. Voisin mennä nukkumaan jos joku tulisi peittelemään minut..:D

Niin, oliko toi sun ikä 3.1 vuotta vai... Ison miehen pitäisi osata nukkua jo ihan itse. :)

Niin, oliko toi sun ikä 3.1 vuotta vai... Ison miehen pitäisi osata nukkua jo ihan itse. :)

Jos olis pilkkuvirhe tulisitko peitteleen? :D Kahden kaljan voimin mulle iski uhmaikä :D

Mua koittaa nyt nukkumatti iskeä kaljan ja siiderin jälkeen.

Nukkumatti kävi täälläkin! Aika epeli. Taitaa kiertää koko kylän kissat läpi...

Mun suosikki!

Juuri sopivaa musiikkia huudatettavaksi keskellä yötä labrassa... Ulkona järkyttävä kaatosade ja tietenkin oon unohtanu sateenvarjon kotiin. :jahas: Saattaa olla pikkaisen märkä olotila kun puolentoista tunnin päästä lähden raahautumaan kotiin.

Ma tahtoo nukkumaijan sit.. Vaan eipä naiset viereen tule vaikka pyytäiski.

Nukkumatti kävi täälläkin! Aika epeli. Taitaa kiertää koko kylän kissat läpi...

Näyttäis olevan melko tehottomat hiekat...

...kun kissat hyppii pöydillä. ;)

Autan mattia.
[video=youtube_share;NLRutnikSBg]http://youtu.be/NLRutnikSBg[/video]

Näyttäis olevan melko tehottomat hiekat...

...kun kissat hyppii pöydillä. ;)

Älä sinäkin ala. :D Mua ei niin helposti tainnutetakkaan. ;)

Tiedän kyllä, että tämä toimii...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hola amigos... Barcelonassa kello 23.52, mutta ilmeisestiä tää yöthreadi menee suomen ajan mukaan.
Tänään pitää ottaa huvittelusta välipäivä ja loikoilla kämpillä ilta :D

Pitääpä joku päivä kuunnella enemmän tuota Two Steps from Helliä, tai oon mä tota pyron linkittämää joskus kuunnellut. Vaikuttaa eeppiseltä!

Back
Ylös Bottom