Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ooh, vanha kunnon salad fingers. Aivan mahtava... Rusty spoons... :hyvä:

I must find the perfect spoooooon.. :kuola:

Noi on kyllä häröjä! Pistää vaan miettimään, että minkälainen kaveri noita tekee? :D

Mä olen lähinnä miettinyt, että kuka noita mun lisäksi katsoo. :D Mukava huomata, etten ole sairaan mieleni kanssa yksin.

Jos kattoo sen tekijän muuta tuotantoa niin huomaa että ei se ihan pelkkiä kärpässieniä syö. :D

Kyllapas naita lakeja ja periaatteita nyt on kamalan paljon. Ihmiset olisivat voineet haastaa toisiaan oikeuteen vahan vahemman niin mulla olisi vahemman opiskeltavaa :jahas:

Herrajumala mä vihaan käydä pesettään autoa noissa tunneleissa. Ite omalla pihalla peseminen on niin lepposaa ja mukavata, mutta mä vaan pelkään ihan pirusti noissa pesuloissa. Istun aina polvet suussa itkua tuhertaen siellä penkin nurkassa. On se vaikiaa :D

Mikähän vatipää tuossa taas matkustaa junalla? Kiukuttelee konduktöörille, kun sai paikan, jonka edessä on kolme metriä tyhjää tilaa, eikä ole muita paikkoja vapaana. Väittää sen olevan hengenvaarallinen paikka, koska jos juna tekee äkkijarrutuksen, niin lentää seinään. Se istuu SELKÄ MENOSUUNTAAN, joten mihinkähän suuntaan se lentäisikään..... Eikä kyllä junakaan pysähdy kuin seinään, koska raiteen kitkakerroin on aika pieni.

Mikähän vatipää tuossa taas matkustaa junalla? Kiukuttelee konduktöörille, kun sai paikan, jonka edessä on kolme metriä tyhjää tilaa, eikä ole muita paikkoja vapaana. Väittää sen olevan hengenvaarallinen paikka, koska jos juna tekee äkkijarrutuksen, niin lentää seinään. Se istuu SELKÄ MENOSUUNTAAN, joten mihinkähän suuntaan se lentäisikään..... Eikä kyllä junakaan pysähdy kuin seinään, koska raiteen kitkakerroin on aika pieni.

Repeilin tälle jo facessa :D Lentokoneissa on muuten kiva kun siel on ne pelastusovipaikat, jotka on pikkasen isompia. Siin oli sellanen iso läski äijä ja se oli tyytyväinen jalkatilaansa. Kohta tulee lentoemo ja tivaa mieheltä englanninkielen taitoja. Ei puhu ei. Oli siis sellainen Atlantin yli menevä kone ja siinä hätäpaikalla olevan pitäisi osata englantia jotta osaa toimia annettujen ohjeiden mukaan tilanteen sitä vaatiessa. Joku muu sitten siirrettiin siihen hätäpaikalle ja hihittelin olemattomaan partaani kun se läski kampesi itseään tavalliseen penkkiin ja oli niin maan perkeleen äkäinen :D

Ooh, vanha kunnon salad fingers. Aivan mahtava... Rusty spoons... :hyvä:

Noi on kyllä häröjä! Pistää vaan miettimään, että minkälainen kaveri noita tekee? :D

I must find the perfect spoooooon.. :kuola:

Mä olen lähinnä miettinyt, että kuka noita mun lisäksi katsoo. :D Mukava huomata, etten ole sairaan mieleni kanssa yksin.

Jee, mä en ookaan ainoo. :D

Kai sitä sitten vois käydä unille jotta jaksaa huomenna pysyä tarkkana tuulien kanssa. Katsotaan mihin Snaipperista on näissä karkeloissa.

Kaverilta kotiin. Olutta ja makkaraa meni. Futista ja golfia loppuillaksi oluen seuraksi. Huomenna sitten järvelle päivällä!

Tykkääntykkääntykkään

Tyypillä kyrp.. Eiku kypärä päässä :D Hyvää leffamusaa kyllä johonkin dramaattisen taistelun alustukseen..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kai sitä sitten vois käydä unille jotta jaksaa huomenna pysyä tarkkana tuulien kanssa. Katsotaan mihin Snaipperista on näissä karkeloissa.

Jos ei voitto, niin ole nyt ainakin ensimmäinen! :D
[video=youtube_share;5_Xdi4T8mgI]http://youtu.be/5_Xdi4T8mgI[/video]

Lauantai ja aika käydä lepäilemässä hetkinen. Jos tältä kuumuudelta saa nukuttua. Vois tyhjentää pakastimen jääpaloista ja levittää ne lakanoille.

:extreme:

Lauantai ja aika käydä lepäilemässä hetkinen. Jos tältä kuumuudelta saa nukuttua. Vois tyhjentää pakastimen jääpaloista ja levittää ne lakanoille.

:extreme:

Tarpeeksi kylmäsydäminen äijä viereen, niin kyllä uni tulee.

Back
Ylös Bottom