Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu täytys varmaan käydä partaa vähän siistimässä kun lähtee ihmisten ilmoille. Tunnin risusavotta tiedossa :jahas:

Jahas, kaikki muut lähtee viikonlopun viettoon ja mä lähden töihin hengaamaan. :jahas:

Kyllä huomaa mun työmotivaation ku koko päivän selannu vaa pakkista.. :D no kävin lohta syömää välissä.

Alle 2h ni lähetää työkavereitten kaa terdelle ja siit sit kohti firman kesäjuhlia.. ;D Tänään joutuu siis ihan ottaa.. hui kauhee..osaaks mä enää?! :D

^ Älä ny.. :D viime kesänä samaisissa juhlissa pyörryin jo ennen ku juhlat ees alko..eikä muute johtunu alkoholista.. :D onneks on ny vähä pilviä tuolla taivaalla.. ;D Sihteeriki kysy et kai mullon lippis mukana.. :D :D

Santsin lippas lakki?

hankkija.webp

Viikonloppu, nyt biitsil ja veneilee. Kesä :haart:

Hitto, huomasin just et joku hämäkäkki on käynyt jyrsimässä mun jalkaa yöllä. :evil: Kivat verijäljet näkyy pohkeessa, ihmettelinkin et miten nyt tolleen kirvelee...

En jaksanu partaa paljon siistiä. Mennään tälläsellä wannaberenttu-lookilla ja juntit vermeet vielä niskaan ni sit on cool.

Työpäivä ois pulkassa.. Jospa lähtis fillarilla salille tekee jalkajumpan ja sit voiski alkaa oottelee tuttavapariskuntaa kylään keski-suomesta. Niin ja huomena tämä ryhmärämä suunnistaa tallinnan laivalle.. kuhan ei vaan sattus mitään :rolleyes:

Hirveen moni menossa Tallinnaan tänä viikonloppuna. Mahotonta. Mä lähden kisoihin, kaks päivää SM-kisoja (toimii samalla EM-karsintoina ja World Postal -kisoina ensi vuotta varten) taas "tähtäimessä". Ai että kun olin nokkela.

Huonosti nukuttu yö, liian aikainen herätys, kahdella tunnilla venynyt työpäivä ja huonot päikkärit. Ja olisi vielä siivouspäivä. Siivousintoa odotellessa.

Creepy...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
VIIKONLOPPU PRKL! Nyt vähän liikettä ja siideri sen kunniaksi. :thumbs:

Omat videot vielä naisille ja miehille, katsokaa ja verratkaa. :lol2:

Huonosti nukuttu yö, liian aikainen herätys, kahdella tunnilla venynyt työpäivä ja huonot päikkärit. Ja olisi vielä siivouspäivä. Siivousintoa odotellessa.

Creepy...

Ooh, vanha kunnon salad fingers. Aivan mahtava... Rusty spoons... :hyvä:

Back
Ylös Bottom