Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis pitääkö tän hinajan olla siis sellasta tönkkihunijaa? Mulla vissiin on sellasta juoksevaa hunajia.
Kikkailin tässä ajakuluksi kalorilaskurilla ja jäi hieman ihmetyttään. Olen 173 pitkä ja 56 kilosena olisin vielä normaalipainoinen. Kun taas 75 kiloisena olen jo lievästi ylipainoinen. Ok ton 75 kg ymmärrän, että ei sitä ole suunnattu lihaksikkaalle. Mutta että 56 kiloa mittarissa ja normaalipainoinen. Ihan jumalattoman vähän :O
Normibulkkikunnossa oon siis kyl 80 kg, että ei tarvi alkaa saliohjelmaa laatiin väärinkäsitysten johdosta.
Mää oon hirveän tyrmistynyt, kun kaupasta ei löydy muuta suomalaista luomuhunajaa kuin tuota, joka on pienessä muovituubissa. Luulisi luomuihmisten tajuavan pakata tavaran hieman luonnonmukaisemmin...Mulla on sellasta luomuhunajaa, joka puristetaan ulos siitä tuubista, eli suht juoksevaa. Hunajan voi vetää kuuman veden sekaan, mutta jos iskee akuutti yskänkohtaus niin teelusikallinen hunajaa suuhun ja antaa pikkuhiljaa sulaa ja valua kurkusta alas.
sitten jos vielä muistaisi montako on ottanut niin olis hyvä
Mää oon hirveän tyrmistynyt, kun kaupasta ei löydy muuta suomalaista luomuhunajaa kuin tuota, joka on pienessä muovituubissa. Luulisi luomuihmisten tajuavan pakata tavaran hieman luonnonmukaisemmin...
hehe, muistu tästä mieleen miten intissä oli yhellä marssilla jalat hemmetin kipeet. Loppuun asti piti päästä ja vedin sitten kerralla tyhjään vatsaan 10x 400mg buranat.sitten jos vielä muistaisi montako on ottanut niin olis hyvä![]()
Kuuman veden sekaan vaan
Mulla on sellasta luomuhunajaa, joka puristetaan ulos siitä tuubista, eli suht juoksevaa. Hunajan voi vetää kuuman veden sekaan, mutta jos iskee akuutti yskänkohtaus niin teelusikallinen hunajaa suuhun ja antaa pikkuhiljaa sulaa ja valua kurkusta alas.
Siltä varalta että puhut ittestäs, hyvää synttäriä! Ja vaikket puhuiskaan niin Akille terkkuja.Hyvää syntymäpäivää Aki.
Mie jostain joskus luin, että hunajaa ei kannattais sekottaa kuumaan veteen. Menee tehottomaksi kuulemma tjsp.
No suffelista vetoa, että on se varmasti parempi laittaa hunajaa kuumaan veteen kö kurlata tärpätillä :D .
Kai mä oon sitte nii härski mimmi :D
Mitäs siellä haukottelet?*haukotus*
Mitäs siellä haukottelet?