Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa niin vitusti työnantajat. Jos soitat niin vastaus on -> soitellaan. Sitten kun pääset haastatteluun asti niin vastaus on... Soitellaan. Moni firma on hakenu työntekijöitä ja oon hakenu. Jonka jälkeen kuullu että ketään ei oo otettu. Vasta ajoin 100km X 2 haastatteluun. vastaus oli soitellaan. Vituttaa tuo yleinene termi=soitellaan. JOS HAET TYÖTÄ JA JOKU SANOO SOITELLAAN NI UNOHA KOKO HOMMA!!!!!

Sormi vituttaa. Niin ja joku saatana häiriköi oven takana ja pimputellut ties kuinka monta kertaa ja koputellut. En todellakaan avaa ovea jos en tiedä että joku on tulossa perkele.

Ostin tänään uuden läppärin kun annoin vanhan pois lisukkeineen. Kotoa lähtiessä oli mielessä, että osta myös uusi langaton hiiri. Kauppojen jo sulkeuduttua tulin kotiin ja uusi kone tulille. Vitut mitään hiirtä muistanu ostaa. Koneen tasohiiri on hiukan hakusessa, uusia ikkunoita avautuu vähän väliä....

Vitun naapuri. Toivottavasti kaatuu rappusissa ja neliraajahalvaantuu tai jotain pientä. Vittu mikä mulkku.

Onni suosii rohkeaa, mutta halveksuu köyhää.

Ahdistus... Mä oon aina halunnu olla vapaa, vapaa lääkityksestä, siks lopetin efexorin / venlaflaxinin. Seronilinkin aikoinaan. En halua riippuvainen lääkkeist, nuilääkkeitä otan silloin kuin siltä tuntuu.

Ahdistukseen mulla oli opamox, 4kk liikaa... Otettiin sitten pois ku osastolle menin. Mut nyt on niin pahat nää ahdistukset taas että järki lähtee, ja taas on se tarve niille lääkkeille. Joka päivä se sytytyslanka palaa enemmän ja enemmän ja sellanen iso räjähdys on vaan ajan kysymys. Muutenkin pää niin hajalla että 10 äänestä päässä 7 käskee tappaa, 2 vakuuttaa etten oo hullu ja 1 laulaa happoradiota, saatana.

Ei vaan ymmärrä muutenkaan. Paljoakaan. Taitaa olla hermoromahdus taas 75% alennuksessa??

Tuntuu siltä että oisin kuollu menneisyydessä.

Tuli vitutus Masturbated Ninjan tekstii lukies ku muistin taas tän lääkestressin minkä unohdin minuutiks. Ite lopetin samast syyst opamoxit seinää, suht helppoo monen vuodenkin jälkeen. ( toki käsi käy purkil vähä välii mut..) Venlafaxinii kans nappailen ja auta armias ku unohtuu ottaa vähäki myöhäs ni on sähköshokit aika kuollettavat, vois lopettaa neki seinää ja kuolla shokkeihi.

+ Huomen duurii kuumoteltavaks, vitutuksissani venannu pelolla tätä päivää jo kuukauden päivät.

Tuli vitutus Masturbated Ninjan tekstii lukies ku muistin taas tän lääkestressin minkä unohdin minuutiks. Ite lopetin samast syyst opamoxit seinää, suht helppoo monen vuodenkin jälkeen. ( toki käsi käy purkil vähä välii mut..) Venlafaxinii kans nappailen ja auta armias ku unohtuu ottaa vähäki myöhäs ni on sähköshokit aika kuollettavat, vois lopettaa neki seinää ja kuolla shokkeihi.

+ Huomen duurii kuumoteltavaks, vitutuksissani venannu pelolla tätä päivää jo kuukauden päivät.

Sori, ei ollu tarkotus muistutella. Kunhan vittuunnuksessa kirjoitin..

Taas ahdistaa ja pää räjähtää. Henkisesti ku fyysisestikin, on sen verran kipeä...

Niin ja vituttaa ku 4kk ollu asunto haussa vaan ei tunnu riittävän mulle...

Sori, ei ollu tarkotus muistutella. Kunhan vittuunnuksessa kirjoitin..

Taas ahdistaa ja pää räjähtää. Henkisesti ku fyysisestikin, on sen verran kipeä...

Niin ja vituttaa ku 4kk ollu asunto haussa vaan ei tunnu riittävän mulle...

Joo ei tarvi anteeks pyydellä en tarkottanu sitä silleen, jos ahistaa ja pää räjähtää noi pahasti ni oisko parempi ottaa joku lääkitys, kevyempi, cipralex..? Mä oon ainaki nii vitun täynnä tätä paskaa oloo vuodesta toisee et vitut vapaudesta jos voi olla ees joskus hyvä olo..Silti vaik on lääkitys "kohillaan" ni ahistaa 24/7 mikää ei tunnu miltää, siis ei hyvältä, kaikki siis aivan kaikki on paskaa. Täs on tullu jo tunnevammaseks ku popsinu noit nappei nii pitkää ja sivuuttanu oikeet tunteet, en tiiä..Vois joskus ehkä hymyillä tai olla ilone jos lääkkeet lopettas, mut tuntuu et ne on tälläki hetkellä ainoo mikä pitää hengis, parempi elää tuskasena vai kuolla onnellisena?

E: Ei tosiaa ollu tarkotus tyrkyttää lääkkeitä :D Pitäs vaa keksii joku muu keino..

Vittu tätä menoa täällä töissä taas. Joutuu tehdä päätöksiä vastaavan puolesta ja muuta hienoa. Jää kohta pääsaikulle tän paikan takia.

Paluu arkeen koittaa. Viikon olen ollut muualla pääsykokeiden takia, juhlinut, nähnyt ihmisiä keitä en ollut aikoihin nähnyt. Vähän haikea fiilis lähtä takaisin kotiin ja huomenna töihin.. No, juhannuksen ainaki vietän parhaassa mahdollisessa seurassa :)

Toinen asia mikä vituttaa on noi perus Näkki-kondomit. Impotentti olo ku semmosta käyttää..

Toinen asia mikä vituttaa on noi perus Näkki-kondomit.

Joo nyt osuit asian ytimeen.. Ja voin sanoo että näin monen vuoden seurustelun jälkeen on kyllä ollu opetteleminen taas noiden härpäkkeiden käyttöön ja eiköhän tullu just noihin satsattua.. Merkin vaihto vois olla paikallaan:) Onko kondomikehitys mennyt taaksepäin sille aikaa kun ei ole tarvinu käyttää??

Joo nyt osuit asian ytimeen.. Ja voin sanoo että näin monen vuoden seurustelun jälkeen on kyllä ollu opetteleminen taas noiden härpäkkeiden käyttöön ja eiköhän tullu just noihin satsattua.. Merkin vaihto vois olla paikallaan:) Onko kondomikehitys mennyt taaksepäin sille aikaa kun ei ole tarvinu käyttää??
En tiiä mutta onhan nuo aivan perseestä. Ei tunne niin mitään. Merkkiä on vaihdettava ku tietäs vaan mihin, melkein aina käyttäny noita paskoja tai sitte jotaki makuhärpäkkeitä mut ei niitäkää viittis..

Vituttaa se kun ei paljoa ole kondomeille käyttöä. Tää naama on paras ehkäisyväline...

Kuulin eilen kun jotain tippu kaupassa lattialle. Pyörin aikani ja totesin että ei kai se sit minulta tippunut. No tänään olikin mukava huomata että missän helvatussa mun visa-korttini on. Soitto kauppaan niin ei oo kukaan löytänyt ja nopee soitto sulkupalveluun.

Osaako joku valasta että jos joku on vaikka höylännyt credit tai miksei debit puolta niin meneekö se omaan piikkiin vai pankin? Nyk kiitän että tuo allekirjotus ei kelpaa enään monessa paikassa vaikka pyytäiskin erikseen. Syyksi ovat ilmoittaneet juuri turvallisuussyistä.

Kuulin eilen kun jotain tippu kaupassa lattialle. Pyörin aikani ja totesin että ei kai se sit minulta tippunut. No tänään olikin mukava huomata että missän helvatussa mun visa-korttini on. Soitto kauppaan niin ei oo kukaan löytänyt ja nopee soitto sulkupalveluun.

Osaako joku valasta että jos joku on vaikka höylännyt credit tai miksei debit puolta niin meneekö se omaan piikkiin vai pankin? Nyk kiitän että tuo allekirjotus ei kelpaa enään monessa paikassa vaikka pyytäiskin erikseen. Syyksi ovat ilmoittaneet juuri turvallisuussyistä.

Jos kaupalla on sirukortinlukijat ja myyjä antaa ohittaa pin-koodin, ottaa kauppa vastuun, jos kortti onkin varastettu. Muuten kai pankin käytäntö on, että kortinomistajan piikkiin menee kaikki höyläily joka on tapahtunut ennenkuin kortti on ilmoitettu kadonneeksi. Tai sellainen mielikuva mulla ainakin on.

Taloyhtiön yhtiökokous. Jos olisi ollut levytanko paikalla niin olisi muutama ennätys kirjoitettu uusilla lukemilla niillä agreilla.

Jos kaupalla on sirukortinlukijat ja myyjä antaa ohittaa pin-koodin, ottaa kauppa vastuun, jos kortti onkin varastettu. Muuten kai pankin käytäntö on, että kortinomistajan piikkiin menee kaikki höyläily joka on tapahtunut ennenkuin kortti on ilmoitettu kadonneeksi. Tai sellainen mielikuva mulla ainakin on.

Kun pin ohitetaan, tulee kortti antaa myyjälle, ja sitten pitää todistaa henkilöllisyytensä, jotta myyjä tietää, että kyseessä on sama henkilö.

Vituttaa, kun ei löydy uutta kämppää. Prkl, ei pitäisi olla niin vaikeaa, mutta kun sopivat vapautuvat vääriin aikoihin.

Back
Ylös Bottom