Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kansallisuudella sinänsä ei ole merkitystä, vaan sillä asutko maassa (asukkaaksi täytyy rekisteröityä jos on maassa yli 4kk). Mutta joo, ilmeisesti Amsterdamiin tulee vuodenvaihteessa, muualla on jo. Juttelin erään hollantilaisen kanssa, ja tuo menee niin, että ei-asukkaille on "myyntikielto", teoriassa. Käytännössä kuulemma mitään muutosta ei tule tapahtumaan heikon valvonnan takia.
Käytän FB:ta - siis olen. Toi on kyllä tosi karua...Poistin viikko sitten FB:n enkä oo ollu keneenkään missään yhteyksissä sen jälkeen.
Kukaan ei oo soitellu perään.
No selvis sit seki.
Joo ei se mitenkään toimi. Vaimo asui vuoden hollannissa (alkmaar), mä olin useamman kuukauden nuorempana. En edes jointin jointtia polttanut. Vasta lontoossa missä se ei todellakaan ollut sallittua. Jos se on luvallista, se on tylsää. Niin se menee.
Olipas mukava käydä koiran kanssa soramontulla tepsuttelemassa kun aurinko paistoi taas lämpimästi ja tuuli leppeästi leikitteli hiuksilla. Tänään pitäisi ampaista gradussa aimo harppaus eteenpäin uuden kirjan myötä, mutta sitä ennen ihana mansikkasmoothie :haart:Huomenta huomenta, mutta eipä niin hyvää:/ maha mennyt mystisesti sekaisin ja koko yön ravannut vessassa
Sulla tota mystiikkaa riittää :D
Tietäisitkin! Kaikki tapahtuu mystisesti. Eipähän tarvi pohtia mitään olemassaoloa tms kun kaikki on tapahtunut mystisesti :D
Kipeenä ei kyl kandee treenata. Varsinkaan, kun sun "kevyt" treenaus tuskin kovin kevyttä on. Lepo ja särkylääke saattais olla parempi vaihtoehto.