Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kämppä Hollannista varattu. Hähä. :dance:

Tupakille? Mä varasin kööpenhaminasta, perhereissu.

Nyt katsomaan jälkiä jättämättä.

Poistin viikko sitten FB:n enkä oo ollu keneenkään missään yhteyksissä sen jälkeen.
Kukaan ei oo soitellu perään.

No selvis sit seki.

Delftiin muutan vuodeksi opiskelemaan.

Rannikolle tsillailemaan siis.

EDIT: jos porukoilta kysyis, niin toi opiskelemaan olis heittomerkeissä.

Jokainen meistä tietää tasan tarkkaan kuinka paljon "opiskelua" näillä reissuilla tapahtuu. Porukat kans. :D

Delftiin muutan vuodeksi opiskelemaan.

EDIT: jos porukoilta kysyis, niin toi opiskelemaan olis heittomerkeissä.

Eikö joissain Hollannin provinsseissa ole jo se ei-hollantilaisille myyntikielto?

Eikö joissain Hollannin provinsseissa ole jo se ei-hollantilaisille myyntikielto?

Kansallisuudella sinänsä ei ole merkitystä, vaan sillä asutko maassa (asukkaaksi täytyy rekisteröityä jos on maassa yli 4kk). Mutta joo, ilmeisesti Amsterdamiin tulee vuodenvaihteessa, muualla on jo. Juttelin erään hollantilaisen kanssa, ja tuo menee niin, että ei-asukkaille on "myyntikielto", teoriassa. Käytännössä kuulemma mitään muutosta ei tule tapahtumaan heikon valvonnan takia.

Voiko parempaa viihdettä ollakkaan tähän aikaan juuri töistä tulleena ja erittäin väsyneenä kuin MTV:ltä tulevat South Park jaksot :D

Mä en menny! Mut oon huomannu, et ainaki ku sormilla koskettelen näppäimistöäni niin kukaan ei enää vastaa minulle :(

Edit: Jälleen todistin väitteen todeksi!

6 tunnin päästä pitää lähteä pääsykokeisiin. Etukäteistehtävänä oli portfolio. Tulostaminen ei onnistunut. Aika on vähissä. Epätoivoinen tilanne vaatii epätoivoisia tekoja. Väsymys painaa ja materiaalia portfolion kasaamiseen ei ole. On tehtävä se käsipelillä näistä kun muuta ei ole:

Kyllä, kuvassa on mm. kengännauhat ja tyhjä nalle-paketti. Kyllä, olen tosissani. Ei, kyseesdä ei ole ala-asteen eikä kuvataidekoulun pääsykokeet. Kyllä, vituttaa.

Mihin haet? Jotenkin noista ihmisistä tulee mieleen fysioterapeutti

Back
Ylös Bottom