Ja Motörhead!Kotiteollisuus on pysynyt samanlaisena!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja Motörhead!Kotiteollisuus on pysynyt samanlaisena!

Kotiteollisuus on pysynyt samanlaisena!
Huomatkaa nuo pari muutakin pakkislaista yleisössä.
En minäkään kuuntele Kotiteollisuutta. Inhoan sitä Hynystä ja sen äijä-imagoa. Se bändi tuli vain heti mieleen niistä ns. oman linjan pitäneistä bändeistä. Slipknot vaikuttaa myyneen sielunsa heti. Se nimetön levy kestää vieläkin soittoa, mutta ne sen jälkeen tulleet on olleet liian perusmetallia.
^Tuliko saunapalvia?
f.e. eiku niin joo, et varmaan puhu miulle ees mtn ko vejit sen herneen nokkaas :D
Joo t-byrd vois kysyä tolta podelta kun mä en puhu sille että mikä on täykkäri. Mutta mainitaan sen verran että oli aika rapsakka olo ton saunan jälkeen. Meni litra vettä
Hitto aikuiset ihmiset, minen oo mikää puhelinpalvelu, prkl soikoon. :D Täykkäri on tietty Täydelliset naiset-sarja.
No niinpä tietenkin. Se on kyllä aika hyvä sarja vaikka oon nähny vaan pari jaksoa. Vois melkein hommata boksit.

Täykkärit is da best, sinkkiksen ohella :haart: Oon imuttanu nyt viimosimmat jenkeissä ilmestyneet jaksot, kausi 8 on meneillään. Tän jälkeen tää taitaa valitettavasti loppua, mut niinhän kaikki hyvä aikanaan :(
Liityn nyt teijän keskusteluun kysymällä, että miten sä sinne pystyit nukahtaan? Ja eikö tuo kyseinen ohjelma lopu pian? Siis, että ei tehdä enää uusia tuotantokausia
Seuraavaksi Game of Thrones ;).
Edit. Niin joo ois toi Game of Thorneskin.
Seuraavaksi Game of Thrones ;).