Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kotiteollisuus on pysynyt samanlaisena!

Siksi en sitä kuuntelekaan.

e. Jotain mikä on pysynyt samana ja on edelleen loistava. Pahoittelen jos kuvalaatu ei parasta, mutta ainakin mun toistimilla kuuluu mainiosti. Huomatkaa nuo pari muutakin pakkislaista yleisössä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En minäkään kuuntele Kotiteollisuutta. Inhoan sitä Hynystä ja sen äijä-imagoa. Se bändi tuli vain heti mieleen niistä ns. oman linjan pitäneistä bändeistä. Slipknot vaikuttaa myyneen sielunsa heti. Se nimetön levy kestää vieläkin soittoa, mutta ne sen jälkeen tulleet on olleet liian perusmetallia.

Minusta se Hynynen-rooli on ihan jees. Huonompiakin vitsejä on väännelty. Nimimerkki "Kuuntelin Hynysen ekan äänikirjan useaan kertaan"

Mutta oottako pojat saanu pildeä? Jotkut on. Helluntainakin kaksi eri kaatoa. Piti vähän varmistella helluntaitaikoja. Vähäkö oon sonni ja vähäkö on kesä.

En minäkään kuuntele Kotiteollisuutta. Inhoan sitä Hynystä ja sen äijä-imagoa. Se bändi tuli vain heti mieleen niistä ns. oman linjan pitäneistä bändeistä. Slipknot vaikuttaa myyneen sielunsa heti. Se nimetön levy kestää vieläkin soittoa, mutta ne sen jälkeen tulleet on olleet liian perusmetallia.

No sanotaan vaikka niin, että hieman turha ruveta vertaamaan Slipknotia Kotiteollisuuteen, ihan vain sen takia että kuitenkin toinen on tunnettu vain valtakunnallisesti ja toinen maailmanlaajuisesti. Mittasuhteet vähän erilaiset.

Joo t-byrd vois kysyä tolta podelta kun mä en puhu sille että mikä on täykkäri. Mutta mainitaan sen verran että oli aika rapsakka olo ton saunan jälkeen. Meni litra vettä

Edit. Vieläköhän sitten jaksas ton Wiren alotella

^Tuliko saunapalvia?

f.e. eiku niin joo, et varmaan puhu miulle ees mtn ko vejit sen herneen nokkaas :D

Joo t-byrd vois kysyä tolta podelta kun mä en puhu sille että mikä on täykkäri. Mutta mainitaan sen verran että oli aika rapsakka olo ton saunan jälkeen. Meni litra vettä

Hitto aikuiset ihmiset, minen oo mikää puhelinpalvelu, prkl soikoon. :D Täykkäri on tietty Täydelliset naiset-sarja.

Hitto aikuiset ihmiset, minen oo mikää puhelinpalvelu, prkl soikoon. :D Täykkäri on tietty Täydelliset naiset-sarja.

No niinpä tietenkin. Se on kyllä aika hyvä sarja vaikka oon nähny vaan pari jaksoa. Vois melkein hommata boksit.

Liityn nyt teijän keskusteluun kysymällä, että miten sä sinne pystyit nukahtaan? Ja eikö tuo kyseinen ohjelma lopu pian? Siis, että ei tehdä enää uusia tuotantokausia

No niinpä tietenkin. Se on kyllä aika hyvä sarja vaikka oon nähny vaan pari jaksoa. Vois melkein hommata boksit.

Mä pistin just GoT:n päälle. Hitto kun en saa niitä levylle laitettua, muka vääränlainen tiedosto, hmpf :rolleyes:

Täykkärit is da best, sinkkiksen ohella :haart: Oon imuttanu nyt viimosimmat jenkeissä ilmestyneet jaksot, kausi 8 on meneillään. Tän jälkeen tää taitaa valitettavasti loppua, mut niinhän kaikki hyvä aikanaan :(

Täykkärit is da best, sinkkiksen ohella :haart: Oon imuttanu nyt viimosimmat jenkeissä ilmestyneet jaksot, kausi 8 on meneillään. Tän jälkeen tää taitaa valitettavasti loppua, mut niinhän kaikki hyvä aikanaan :(

Seuraavaksi Game of Thrones ;).

Liityn nyt teijän keskusteluun kysymällä, että miten sä sinne pystyit nukahtaan? Ja eikö tuo kyseinen ohjelma lopu pian? Siis, että ei tehdä enää uusia tuotantokausia

Näin mäkin oon käsittänyt mutta oon vaan nähny jotain satunnaisia jaksoja välistä niin ois tota aika monta tuotantokautta katottavana. Jos sitä syksyn pimeinä öinä sitten kattelis.
Parin tunnin unet vaan alla aamulta ja sitten tsemppasin itteäni iltaan ettei uni tulis liian aikasin ja sellanen kiva makuuasento saunatyynyn kanssa niin kovasti alko ramasemaan. Eipä tossa tainnu mennä kun parikyt minuuttia ja saunakin oli aika hennolla lämmöllä. Tosin eikai sitä sataan asteeseen ois nukahtanutkaan.

Edit. Niin joo ois toi Game of Thorneskin. Pitkään aikaan ollu mitään sarjaa mikä kiinnostaa ja nyt yhtäkkiä pitäs katella kaikki. No ehkä tyydyn lukemaan noi kirjat.

Sieltä tulee joku toinen samanlainen ohjelma ja parin vuoden päästä et edes muista tuota ohjelmaa enää :D Muistatteko muute sen lastenohjelman ku tuli joskus kauan sitten jossa oli se myyrä joka teki kaikkea sanomatta koskaan mitään. Sivusta kuvattu piirretty. Aloinpa vaa miettimää, että mikä sen ohjelman nimi on ku sitä jaksaisi katella ^^

Valomerkkiaika selvästi joissain kuppiloissa kun alkaa tekstarit viuhumaan. Siitä tuli mieleeni, että olen mies ja pidän Sinkkuelämää-sarjaa hyvänä viihteenä. Onko mulla joku kromosomiongelma?

Back
Ylös Bottom