Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hassua kun kaikki puhuu lomasta :D Ite oon ilonen ku maanantaina pääsee töihin. Onhan tässä lomailtukin jo helmikuusta asti :D Tämä loman loppuhuipennus on lauantai!!!

Kerta kiellon päälle: perjantai:haart:

Vittu coopperi tänää... Hyiiiiii en oo juossu vuoteen :D

Oispa muuten nasta kokeilla. Toinen olis että kävis läpi kaikki yleisurheilun heittolajit ja mittailis mitä saa aikaseksi.

2vaivaista tuntia sai nukuttua ennenkun meni pyörimiseksi. Jaksaiskohan tolla loppupäivän.

2vaivaista tuntia sai nukuttua ennenkun meni pyörimiseksi. Jaksaiskohan tolla loppupäivän.

Riipppuu että otatko ne ryyppäjäiset tänään vaiko et?

Pitäis ehkä muistaa välillä pestä noita mukeja, ettei tarttis juoda homeista limua... Pitäisköhän mennä sohvalle tekemään kuolemaa, koska se on kuitenkin seurauksena?

Riipppuu että otatko ne ryyppäjäiset tänään vaiko et?
Niin siis muista että mun ryyppäjäiset on parhaassakin kunnossa se 6pack olutta. Näillä unilla se ois todennäkösesti 1 iso tuoppi ja simahdus. Eli en ainakaan tänään. Joskos sitten ehkä huomenna.

Pitäis ehkä muistaa välillä pestä noita mukeja, ettei tarttis juoda homeista limua... Pitäisköhän mennä sohvalle tekemään kuolemaa, koska se on kuitenkin seurauksena?

Älä sohvalle viitsi kuolla, hirveä sotku jos ei heti löydetä ruumista. Onko sulla jätesäkkejä?

Jos sitä olisi nyt päivällä jo reipas ja kävisi vähän tappelemassa sekä nostelemassa painoja, niin on taas ilta/yö aikaa keksiä vaikka mitä jännittävää :)

Tossa on kyllä meidän koulun salin parhaita puolia, kun se on auki 24/7. Tiiistaina klo 5-6 se taitaa olla kiinni siivouksen ajan, mutta enpä muutenkaan olisi silloin menossa. Aina siellä on joku treenaamassa, ja olen tässä 4v aikana tainnut kerran olla yksin, kun porukkaa on esim. jouluaattonakin siellä :D

Tossaki on kyllä parantunu aukioloajat sen jälkee ku Aallon opiskelijat tuli mukaan samaan hommaan, mutta nää kesä ajat on kyllä hanurista. Pitäs saada joku avainkorttisysteemi, niinku kaikilla kunnon saleilla on :D

Jeeeeee, perjantai ja tästä alkaa eka viikon lomapätkä! :rock: Käytän tosin ekat päivät muuttaen remontin tieltä evakkokämppään, mut silti: jeeeee! :dance2:

Hahoahoaoahoa vidun työnantaja, kehtaski kysyä huomiseks töihin. Vetäsin kauhean :bitchplease: ilmeen päälle ja kieltäydyin.

Hahoahoaoahoa vidun työnantaja, kehtaski kysyä huomiseks töihin. Vetäsin kauhean :bitchplease: ilmeen päälle ja kieltäydyin.

En oo ikinä ollu lauantaina töissä mut nykyää voisin mennäki. Voisin mennä arkenaki mut ei kukaa huoli :D Niinno sunnuntaina joskus olin muutaman kerran harjotteluaikoina mut that's it, ne kesti muutamia tunteja eikä lasketa ku ite jopa halusin :o

En oo ikinä ollu lauantaina töissä mut nykyää voisin mennäki. Voisin mennä arkenaki mut ei kukaa huoli :D Niinno sunnuntaina joskus olin muutaman kerran harjotteluaikoina mut that's it, ne kesti muutamia tunteja eikä lasketa ku ite jopa halusin :o

Tänää :kippis1:

Voi hyvä luoja. Työpäivää oli kulunu reilu tunti kun olin jo suututtanut kolme asiakasta. Anteeks nyt vaan mutta nyt en jaksa. Örh. Kymmenen tuntia edellisessä työpaikassa ei ollu pahakaan, tässä työssä se on ihan paskaaaaa!!! Kolme tuntia vielä, polvea särkee pirusti ja päässä vippaa taas. Helevetin hienoa.

No ehän mä ny vielä ku ei tiiä joutuuko autoa viel ajaa, mut kuhan yllytin suakin!

Eihän sitä joudu jos alottaa ajoissa :D Mä en kyllä korkkaile muutaku vesipulloja ja kahvikuppeja. ...jänniä korkillisia kahvikuppeja. Kierrekorkillisia. Puukorkillisia? Viinipullokahvikuppipuukorkki Täh?

Sammukaa työ muut mie kannan kotii sit enkä tuu vieree.

Back
Ylös Bottom