Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu coopperi tänää... Hyiiiiii en oo juossu vuoteen :D
2vaivaista tuntia sai nukuttua ennenkun meni pyörimiseksi. Jaksaiskohan tolla loppupäivän.
Niin siis muista että mun ryyppäjäiset on parhaassakin kunnossa se 6pack olutta. Näillä unilla se ois todennäkösesti 1 iso tuoppi ja simahdus. Eli en ainakaan tänään. Joskos sitten ehkä huomenna.Riipppuu että otatko ne ryyppäjäiset tänään vaiko et?
Pitäis ehkä muistaa välillä pestä noita mukeja, ettei tarttis juoda homeista limua... Pitäisköhän mennä sohvalle tekemään kuolemaa, koska se on kuitenkin seurauksena?
Tossa on kyllä meidän koulun salin parhaita puolia, kun se on auki 24/7. Tiiistaina klo 5-6 se taitaa olla kiinni siivouksen ajan, mutta enpä muutenkaan olisi silloin menossa. Aina siellä on joku treenaamassa, ja olen tässä 4v aikana tainnut kerran olla yksin, kun porukkaa on esim. jouluaattonakin siellä :D
Hahoahoaoahoa vidun työnantaja, kehtaski kysyä huomiseks töihin. Vetäsin kauhean :bitchplease: ilmeen päälle ja kieltäydyin.
En oo ikinä ollu lauantaina töissä mut nykyää voisin mennäki. Voisin mennä arkenaki mut ei kukaa huoli :D Niinno sunnuntaina joskus olin muutaman kerran harjotteluaikoina mut that's it, ne kesti muutamia tunteja eikä lasketa ku ite jopa halusin :o
Tänää :kippis1:
Joko sä alotit :lol2:
No ehän mä ny vielä ku ei tiiä joutuuko autoa viel ajaa, mut kuhan yllytin suakin!
No ehän mä ny vielä ku ei tiiä joutuuko autoa viel ajaa, mut kuhan yllytin suakin!