Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Melkeen sietäisit saada virtuaaliavaria. Elä puhu joulusta. :( Kesähurmos on kuitenkin hyvä.

^Melkeen sietäisit saada virtuaaliavaria. Elä puhu joulusta. :( Kesähurmos on kuitenkin hyvä.

Minä surkuttelinki joulun tuloa! Mieluummin eläisin tässä hetkessä. :)

Hyi kamala kun ahdistaa, en saa unta millään...onneks huomenna ei oo töitä.

KesäQ. Vuosi kohta taas puolessa välissä, joululaulutkin kohta soivat taas radioissa. Jos sitä ennen naattisi hieman kesähurmoksesta!

Ja tosiaan, kesäkuu!! Tulisipa tästä kesästä hyvä :haart:

Mä olen viimeisen puol tuntia hoilannu Deck the Hallia = joululaulua. Näin se vaan on, juhannus alkaa lähetä ja mä hoilaan joululauluja. Mukava huomata, ettei perinteet muutu. :D

Tää kesäkuu on jotain ihan maagista. Nytkin tekis mieli lähtee vaa ulos ottaa kaljaa ja hengaa vaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä surkuttelinki joulun tuloa! Mieluummin eläisin tässä hetkessä. :)

Ymmärsin väärin. Senkö oppis oikeasti sisäistää eikä vain ajattelis... Ei ollu sulle vaan siis ihan pohdinta.

Kaupallisuus sotkee kaiken... Joulu tulee liian aikasin lauluineen ja suklaineen, vappu simoineen, pääsiäinen munineen, mutta miksi makkarat (joo, sellaiset jauhoiset, hiilarimakkarat) vaan pysyy vuosi vuodelta tarjolla? Koska kesää himoitaan aina. (Aivosumuttelua. Time to go to the bed...)

Ötyä! täällä Ephekin juhlinut synttäreitä, eikä mua kutsuttu, no paljon onnee näin jälkijunassa!

Pieni lahjakin ois..

IMG_5776.jpg

Ei se Daiina kuitenkaan mee nukkumaan. Se vaan uhoaa!

Tzzz, prkl! Kyllä toinen epeli osaa toisen mielen lukea! :lol2: Kyllä mä meen (kohta). ;)

Haistakaa muffinssi. Mie lähen nukkumaan. Tilasin hyviä unia.
[video=youtube_share;YGSBs7JSTfI]http://youtu.be/YGSBs7JSTfI[/video]

^Löin itseni kanssa vetoa, että fuxi on käyny heittää tismalleen nuo sanat (jälleen kerran) tähän triidiin. Voitin.

Semisti nukahdin äsken puoliksi pöydällä rötväten, heräsin siihen kun olin kuolannut potilasasiakirjoihin. Tosi nastaa.

Aika pitkään Fuxi olikin sanojensa kanssa poissa. Meinasin parina yönä paikata sitä mutta en sitten jaksanut kun ette te niin söpöjä oo.

Back
Ylös Bottom