Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Henkisen selkärangan puute ja fyysisen paskuus.

Pitäisi keventää, mutta vedin kuitenkin illalla vitutukseen 700g kanantissejä ja jälkkäriksi 400g palvikinkkua.

vittu mä vihaan poliiseja. minkä vitun takia mä menin kattomaa jotain "polisiin toimintaa" videoita, on ne niin saatanan perseestä noi poliisit vittu on kyse sitte mopopoikien härnäämisestä tai muusta kovistelusta. nyt rupes vituttaa

Poliisi. Siinä on kyllä sellanen egoammatti että oksat pois. Meinaan kukaan ei voi väittää vakavissaan että tuntee tekevänsä tärkeää työtä kun vahtii ettei ihmiset riko suomen naurettavia lakipykäliä. No okei joojoo osa posliineistakin tekee hyvää settiä kun jahtaa oikeita rikollisia mut silti.

Varmaan vähiten arvostamani ammatti :down: Jos kaveripiiriin olis tulossa joku tyyppi kuka sanois olevansa poliisi ni jäis ystävyyssuhde kyllä siihen :rolleyes:

No just, jos se on niin vaikeeta noudattaa Suomen lakeja ni muuttakaa muualle. Ei mulle oo pollareista ollu ikinä mitään haittaa.

e. Poliisit :haart:

No jos sun elämä on käydä töissä ja köpötellä ulkona niin kai siinä on poliiseilta turvassa. :piis:

En mäkään tajua näitä poliisista vinkujia. Mitä vittua oikein teette että kytistä on teille niin paljon haittaa?

Joku vitun kusipää peruuttanut auton keulaan, muoviosat halki. Eikä TIETENKÄÄN yhteystietoja jätetty. Vittu että vituttaa. Ihmisillä taas rehellisyys huipussaan.

Vituttaa kun on kännissä niin tyhmä.

Edit: Ja se, että nyt pitää odottaa et krapula laskee ennen salille menoa

En mäkään tajua näitä poliisista vinkujia. Mitä vittua oikein teette että kytistä on teille niin paljon haittaa?

No eihän sitä edes tarvi tehä yhtään mitään väärin niin jo ne on tatti pystyssä kysymässä tärkeitä ja tiuskimassa auton ikkunasta sisään.

No eihän sitä edes tarvi tehä yhtään mitään väärin niin jo ne on tatti pystyssä kysymässä tärkeitä ja tiuskimassa auton ikkunasta sisään.
No joopa. Kumma kun joillekkin ihmisille ei ole poliiseista mitään haittaa ollu ikinä. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan....

Tuo on aika poliisikohtaista. Mun kohdalle sattunut lähes aina rentoja poliiseja ja selkeistä sakkopaikoistakin selvitty huomautuksilla. Sitten taas joku vasta opistolta päässyt pilkunviilaaja, no tarviiko siitä nyt enempää mainita.

Mun pointti olikin lähinnä että sellanen henkilö joka haluaa alunperin pyrkiä poliisiksi on jo lähtökohtaisesti ihmisenä niin kieroutunut että oksettaa. Lakihan on laki ja sitä ei ole poliisi kirjoittanut, mutta ihan itse joku on poliisiksi halunnut.

Nojoo lopetan tän tähän ennen kuin kukkahatut iskee isommalla joukolla ja tulee banaania.

Poliisi. Siinä on kyllä sellanen egoammatti että oksat pois. Meinaan kukaan ei voi väittää vakavissaan että tuntee tekevänsä tärkeää työtä kun vahtii ettei ihmiset riko suomen naurettavia lakipykäliä. No okei joojoo osa posliineistakin tekee hyvää settiä kun jahtaa oikeita rikollisia mut silti.

Varmaan vähiten arvostamani ammatti :down: Jos kaveripiiriin olis tulossa joku tyyppi kuka sanois olevansa poliisi ni jäis ystävyyssuhde kyllä siihen :rolleyes:

Vittu mikä idiootti olet. Sori. :)

Vituttaa aikuiset pikkulapset joita harmittaa poliisin toiminta.

Oon ite menettäny kortin kahdesti ja saanut kolmet sakot ja en silti koe järjetöntä vihaa tätä ammattikuntaa kohtaan. Aivan naurettavaa, työtään ne vain tekee.

Ja sitten miettimään missä jamassa tämmöset reppanat olis ilman poliiseja. Näkymätöntäkin duunia tehdään aika helvetisti jopa sunlaisten hyvinvoinnin eteen. Lyön vetoa, että jos joku käy kesäfestareilla vähän tönäseen, niin alta minuutin olla itkemässä kytille.

Ilman kyttiä juopot ajelis kännissä vielä enemmän ku nyt ja onnettomuuksia tapahtuis paljon enemmän. Myös muu rikollisuus rehottais ja kaikilla ois paskemmat olot. Ehkä pollarien puuttumisista valittajien pitäis alkaa noudattaa Suomen lakeja ni ei tulis näitä joutavia itkuja.

Mun pointti olikin lähinnä että sellanen henkilö joka haluaa alunperin pyrkiä poliisiksi on jo lähtökohtaisesti ihmisenä niin kieroutunut että oksettaa. Lakihan on laki ja sitä ei ole poliisi kirjoittanut, mutta ihan itse joku on poliisiksi halunnut.

Nojoo lopetan tän tähän ennen kuin kukkahatut iskee isommalla joukolla ja tulee banaania.

Taitaa kaahaamista ja huumeita ihannoivat vätykset niitä kieroutuneita ihmisiä olla, ei poliisit.

Back
Ylös Bottom