Olikohan meillä sama vuokranantaja?
Mulla kyllä kämppä oli tosi siisti kun sinne muutin, ja pois muuttaessa vähintään yhtä siisti ellei jopa siistimpi. Mutta ei kelvannu. Saatana :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikohan meillä sama vuokranantaja?

En mäkään tajua näitä poliisista vinkujia. Mitä vittua oikein teette että kytistä on teille niin paljon haittaa?
No joopa. Kumma kun joillekkin ihmisille ei ole poliiseista mitään haittaa ollu ikinä. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan....No eihän sitä edes tarvi tehä yhtään mitään väärin niin jo ne on tatti pystyssä kysymässä tärkeitä ja tiuskimassa auton ikkunasta sisään.
Poliisi. Siinä on kyllä sellanen egoammatti että oksat pois. Meinaan kukaan ei voi väittää vakavissaan että tuntee tekevänsä tärkeää työtä kun vahtii ettei ihmiset riko suomen naurettavia lakipykäliä. No okei joojoo osa posliineistakin tekee hyvää settiä kun jahtaa oikeita rikollisia mut silti.
Varmaan vähiten arvostamani ammatti :down: Jos kaveripiiriin olis tulossa joku tyyppi kuka sanois olevansa poliisi ni jäis ystävyyssuhde kyllä siihen![]()

Poliisi. Siinä on kyllä sellanen egoammatti että oksat pois. Meinaan kukaan ei voi väittää vakavissaan että tuntee tekevänsä tärkeää työtä kun vahtii ettei ihmiset riko suomen naurettavia lakipykäliä. No okei joojoo osa posliineistakin tekee hyvää settiä kun jahtaa oikeita rikollisia mut silti.
Varmaan vähiten arvostamani ammatti :down: Jos kaveripiiriin olis tulossa joku tyyppi kuka sanois olevansa poliisi ni jäis ystävyyssuhde kyllä siihen![]()
Mun pointti olikin lähinnä että sellanen henkilö joka haluaa alunperin pyrkiä poliisiksi on jo lähtökohtaisesti ihmisenä niin kieroutunut että oksettaa. Lakihan on laki ja sitä ei ole poliisi kirjoittanut, mutta ihan itse joku on poliisiksi halunnut.
Nojoo lopetan tän tähän ennen kuin kukkahatut iskee isommalla joukolla ja tulee banaania.