Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on tänään "vaan" 10h. Luoja sentään että tiedän olevani henkisesti itsemurhan partaalla päivän päätteeksi. Huoh. Jos olet tänään kaupassa, älä jätä aivoja narikkaan.

Aamupuuroa ja aamupuntille! :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Perkeleen kesäaukioloajat, kun sali aukee vasta joskus puolenpäivän aikaan. Muistanu koko hommaa, vaikka siitä eilen jonkun kanssa oli puhetta.

Perkeleen kesäaukioloajat, kun sali aukee vasta joskus puolenpäivän aikaan. Muistanu koko hommaa, vaikka siitä eilen jonkun kanssa oli puhetta.

Naurettavia tommoset. Onneks ite maksaa salillakäymisestään sen verran, ettei ne kehtaa pitää salia kiinni :D Taitaa olla yhden päivän vuodesta kiinni, ehkä? En tiiä. Normaaleilla aukioloajoilla everyday.

Mutta nytpä lähden sitten kitumaan töihin. Moro.

Jännä homma! Kerrankin sananlasku: "Se lähtee sillä millä on tullukki" piti paikkaansa. Oli selkä kipiä tuossa alkuviikosta eiliseen päivään. Kävin tekemässä selkää eilen ja kipu on poissa! Tosin selkä tuli kipiäksi rintapäivänä, mutta treenillä kuiten lähti. :thumbs:

Jännä homma! Kerrankin sananlasku: "Se lähtee sillä millä on tullukki" piti paikkaansa. Oli selkä kipiä tuossa alkuviikosta eiliseen päivään. Kävin tekemässä selkää eilen ja kipu on poissa! Tosin selkä tuli kipiäksi rintapäivänä, mutta treenillä kuiten lähti. :thumbs:

Ite olen huomannut tämän saman asian, juurikin selän kanssa. Aina ku on selkä kipee niin eiku kunnon selkäreeni niin sillä se hoituu kuntoon.

Tossa on kyllä meidän koulun salin parhaita puolia, kun se on auki 24/7. Tiiistaina klo 5-6 se taitaa olla kiinni siivouksen ajan, mutta enpä muutenkaan olisi silloin menossa. Aina siellä on joku treenaamassa, ja olen tässä 4v aikana tainnut kerran olla yksin, kun porukkaa on esim. jouluaattonakin siellä :D

Back
Ylös Bottom