Daiina
Blondeista blondein
Kun ei nyt ole heilaa, niin ei ole koko kesänä sitten?
Näin ne väittää. Väitetään myös ettei tippa tapa tai ämpäriin huku. Kaikki on kiinni siitä uskooko vanhan kansan viisauksiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun ei nyt ole heilaa, niin ei ole koko kesänä sitten?
Näin ne väittää. Väitetään myös ettei tippa tapa tai ämpäriin huku. Kaikki on kiinni siitä uskooko vanhan kansan viisauksiin.
Ennen maa repeää kuin huora häpeää oli myös yksi vanhan kansan sanonnoista.
Ei voi olla pahoillaan
Miten muilla forever Pakkiksilla?Helluntai seivattu ja vuoden parasta seksiä saatuEi voi olla pahoillaan
Miten muilla forever Pakkiksilla?
Mun helluntaihin kuuluu vain ja ainoastaan fudista. Mitä se kertoo mun loppuvuodesta?
Mun helluntaihin kuuluu vain ja ainoastaan fudista. Mitä se kertoo mun loppuvuodesta?
Onpa jotenkin paska fiilis ollu tänään kokopäivän vaikka kiva kelikin. Kai se on tää helluntai kun masentaa. Onneks pääsee kohta töihin.
tuuli hellii ihmisen hiuksia ja aurinko palvoo ihoa. Oijoi. Kohta marinoidut hirven fileepihvit muurikalle. Oijoi. Onko pakko tulla pois?Lähe meijän kanssa celican kyytiin nauttimaan kesästä niin loppuu se mökötystuuli hellii ihmisen hiuksia ja aurinko palvoo ihoa. Oijoi. Kohta marinoidut hirven fileepihvit muurikalle. Oijoi. Onko pakko tulla pois?
Lähe meijän kanssa celican kyytiin nauttimaan kesästä niin loppuu se mökötystuuli hellii ihmisen hiuksia ja aurinko palvoo ihoa. Oijoi. Kohta marinoidut hirven fileepihvit muurikalle. Oijoi. Onko pakko tulla pois?
Kaira, laitoinko sulle yhen nimen viestinä jo?