Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ruotsi saisi viedä noi kemut.

Baarista kotiuduttu. Saldona yks vesi, yks kokis ja yks kahvi. En oo vielä päättäny oliko mulla ihan hauskaa vai ihan helvetin tylsää. Kai se tän sohvalla möllöttämisen voitti.

Ja joskus on hyvä olla ajattelematta liikaa!

No siinä olet oikeassa. :)

Baarista kotiuduttu. Saldona yks vesi, yks kokis ja yks kahvi. En oo vielä päättäny oliko mulla ihan hauskaa vai ihan helvetin tylsää. Kai se tän sohvalla möllöttämisen voitti.

Elä sano. Mie aioin tänään tehdä vaikka mitä mutta en loppupeleissä tehny mitään muuta kuin möllötin. En tosin ole vielä päättäny oliko tämä helvetin siistiä vai helvetin siistiä.

Euphoria! Mutta nyyyyyt unten maille.

Vaihdetaas vähän genreä...Täällä vähemmän soinutta Tallicaa..:rock:..-----> Enää reilu viikko odotusta....:rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvää helluntaita ja heiloja kaikille!

No mä en asu enkä oo koskaan asunu siel mut ei sinne mee ajaen ku 45min :) FysioMotionilla kävin talvella tekee treenit ja mittauttaan InBodyn. Kymppikerhosta olen minäkin kuullut ihan hyvää, Musta Leski kun on aika... noh... no en tiiä :D

Ei kyllä ole pihasaunan voittanutta. Siili köpötteli metsäpolulla, on ne vaan hellyyttäviä otuksia. Kylä on hiljainen, metsänreunassa rauha. Voi luoja miten ihanaa olla elossa :haart:

Hmmm, mää olin muutama päivä sitten jossain samoilla huudeilla (n.45min Ylivieskasta)! Tuli vaan mieleen kun sun fiilistely täällä on aika lailla samaa luokkaa kun mun. Ihanaa oli herätä luonnon keskeltä joka aamu. Onkohan sitä tullut vanhaksi, muutama vuosi sitten oli vähän nihkeetä jopa mökille meno...

Omistettu kaikille heiloille.
[video=youtube_share;chCe67quwV0]http://youtu.be/chCe67quwV0[/video]

Jeeeee!!! Ruotsi voitti! :D

e. Oon aika pateettinen tweettaaja. Käytän Twitteriä säännöllisesti kerran vuodessa Euroviisujen finaalien aikaan. :D

Back
Ylös Bottom