Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:DMitä helvettiä?
:D
http://www.pakkotoisto.com/doping-antidoping/59996-kaikki-testoarvoista-169/#post3698390
Mun testotasot oli kuulemma 70v miehen luokkaa, kiva. Ei kuulemma ihme jos on vituttanut ja ahdistanut koko ajan. Olkapään kipuilukin todennäköisesti seurausta testovajeesta, koska yksi oireista on osteoporoosi ja tuolta kipeästä olasta löytyi kuvauksissa juurikin luun haurastumista. Natikkareeniä takana se 7v eli aika mielenkiintoinen juttu toden totta.
Jeps, mutta tärkeintähän tässä nyt on se että oma fiilis on nyt parempi ja todnäk tuo olkakipuilukin vähentyy nyt. Eli ts. helppo hoito saatavilla.No voihan vittu:( Onneksi nykyajan lääketiede on jo aika kehittynyttä(ei varmaan kyllä toi heitto lohduta sua nyt yhtään).
Mullakin eteisvärinä muttei jaksa kiinnostaa, onhan se välillä häijyn tuntuinen.
Hah :D No ei ainakaan tartte ihmetellä miksei kehitystä oo sarjapainoissa tullut varmaan pariin vuoteen ollenkaan. Kai mulla sit on jotain geneettistä lahjakkuutta tai ne kuuluisat mind-muskle-connectionit kunnossa? :lol2:Jotenkin ihan järjetöntä, että sulla on matalat testot vaikka sitä lihaa on kuitenkin ihan kivasti jo tahkottu kasaan. Mikähän sun potentiaali ois ollu jos testot huitelis siellä ylärajoilla :D
Muahaha, ihan rento, kun puolet naaman pinta-alasta menee silmiin! :D
Mulla ois ajatus missä maassa susta tykättäis helvetisti...
Burka päälle?
Japani. Animessa ja mangassa kun nuo silmät ovat usein aika suuret :D
Anime lähtee lapsesta hakkaamalla.