Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Enää neljäs päivä putkeen töitä nukkumatta ja sitten kyllä lupaan rauhottua ja nauttia lomasta ja seurasta :dance:
Sulta pitäis kyllä välillä lyyä taju kankaalle, että malttaisit levähtää hetken :rolleyes: Lomalla onneks pääsen huolehtimaan siitä, että maltat hetkeksi rauhoittuakkin :)

Tööt. Iltavuorosta pääsin kympiltä ja huomenna on yövuoroa luvassa, niin aattelin nyt valvoo. Neljältä pitäis heittää kaverit lentokentälle.
Tässähän tää aika menee photarin kanssa, en ookaan pitkään aikaan muokkaillu mitään, ihan hauskaa hommaa! Kunnon hiiri vaan pitäis olla, tulee huteja tällä läppärin padi-hiirellä. Yyyyy.

Huomenta kassikotkat! Alotamma aamun vanhalla klassikolla.
[video=youtube_share;4K6rlXNzqps]http://youtu.be/4K6rlXNzqps[/video]

Jotenkin typerän tuntusta olla ilman puhelinta. En ymmärrä miten onnistuin jättämään sen kotiin.

Jotenkin typerän tuntusta olla ilman puhelinta. En ymmärrä miten onnistuin jättämään sen kotiin.

On kyllä aika outoa ajatella aikaa, jolloin oli vaan lankapuhelimia, kun on tottunut tuohon kännykkäaikaan jo niin hyvin. Olihan siihen aikaan tosin vähemmän häiriötekijöitä, kun puhelin ei soi jatkuvasti.

Raskas päivä edessä, kun ensin toista duunia tämä aamu, sitten illaksi toiseen duuniin (työpaikan saunailta :D)

On kyllä aika outoa ajatella aikaa, jolloin oli vaan lankapuhelimia, kun on tottunut tuohon kännykkäaikaan jo niin hyvin. Olihan siihen aikaan tosin vähemmän häiriötekijöitä, kun puhelin ei soi jatkuvasti.

Kummasti sitä vaan sillonkin selvittiin :D Eipä sillä, että kauheesti puhelinta tässä tarvisin, ei siihen kuitenkaan kukaan soita, mutta jotenkin tuntuu, että se pitäs olla aina mukana kun kotoa poistuu.

videoissa on niin huono laatu..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä jätän tietoisesti puhelimen usein kotiin kun lähden jonkun pikkukeikan tekemään. Tai jos lähden salille ja kauppaan tms niin puhelin jää himaan, koska en mä sillä mitään tee noilla reissuilla. Työpäivän ajaksi tosin ihan mielelläni otan mukaan, kyllä sitä sielläkin pärjää ilman jos niikseen tulee mutta silloin on kyseessä jo niin pitkä aika (7-10h) että tuntuu hölmöltä.

Voi kuulkaa lapset että mua ahistaa mun terde-projekti! Kesä on jo täällä ja se vieläkin kusahtaa. Kuka keksi ostaa maalatut kalusteet??!! Enhän mä osaa edes hioa. Aavistan että siitä tulee katastrofi ja naapurisopu joutuu koetukselle. Ja muistin myös että mun naapurihan sanoi että se lattiakin pitää öljytä, tai vahata, tai jotain.

Kummasti sitä vaan sillonkin selvittiin :D Eipä sillä, että kauheesti puhelinta tässä tarvisin, ei siihen kuitenkaan kukaan soita, mutta jotenkin tuntuu, että se pitäs olla aina mukana kun kotoa poistuu.

Joo, sillon oli kyllä niin juniori, ettei ollut liiemmin hoidettavia asioitakaan. Nykyään sitä tuppaa työmaalla olemaan hätä juuri sellaiseen aikaan, kun tekemässä jotain muuta, niin hyvä vaan kun on tavoitettavissa. Jotenkin ne myös osaa soittaa sellaisiin aikoihin kun ei ole himassa, vaikka olisi noin 15min päästä. Siitä onkin sit mukava kääntyä ympäri. Meikälle on myös jostain syystä tullut ihan pakollisiksi nuo pikaviestimet puhelimessa, kuten Whatsapp. Sen kanssa on hyvä kun voi harkkatyöporukan kesken sopia kaiken, eikä tarvitse tavata.

EDIT: Kerrankin olen tyytyväinen tuohon Suomen verokäytäntöön: meikälle tulee korkeemmat vuositulot, niin veroprosentti tippuu. Näinhän sen pitäisikin mennä.

Whatsapp on kyllä pirun kätevä kun siinä saa niin helposti liitettyä kuvat yms. mukaan myös. Voittaa nuo tavalliset tekstiviestit monessa suhteessa :D

True dat. Tosin siinä tuleekin sitten oltua yhteydessä normaalia enemmän. Opiskelukavereiden kanssa tulee jauhettua enemmän viikonlopun suunnitelmista, talousuutisista, ja sinne ilmestyy aina kuvia jostain työmaista :lol2:

Back
Ylös Bottom