Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Dääm! Busted!

Sinäkö se siellä oot vislannut ulkona vähän väliä? Dääm, joku taisi päästää sut sisälle rappuun kun ovi kävi äsken...

Huh. Olipahan rankat pari päivää töissä. Nyt maistuu pidennetty viikonloppu:dance:

Kuinka pitkälle meet sitä maistamaan?

Mitä se tuo pyykkikonekkin vilkuttelee merkkivaloa. JOOJOO, tiedetään että siellä on vaatteet sisässä! Otan otan ne kohta pois.

On tämä elämää...ite pitää nalkuttaa tuostakin asiasta!

Nalkuttava mies, no johan nyt...

Ei tahdo lompsat enää kestää kun kortteja pitää olla niin pirusti nykyään. Joka kauppaan ja joka asialle on oma korttinsa.

Joo, tuohon se itsellä just laukesi. Meikällä oli sellainen metallinen korttikotelo, joka ilmeisesti ei kestänyt sitä korttien määrää. Pitää jatkossa vähän karsia noita kortteja, kun joltain terveyskeskuskäynniltä oli jäänyt esim KELA-kortti tuohon settiin. Noh, nyt heitin nahkaisen lompakon tilaukseen, josko se kestäisi paremmin. Saakeli kun tuli "nahkainen lompakko" riettaita mieleen. Pitää tässä alkaa varmaan mennä nukkumaan.

Saakeli kun tuli "nahkainen lompakko" riettaita mieleen. Pitää tässä alkaa varmaan mennä nukkumaan.

Suosittelen. Riettaudet koko ajan mielessäsi. :lol2:

Joo Euroviisut jotain ihan paskaa. Kai aika kultaa muistot, kun olen joskus kuvitellut, että olisin kuullut jopa kuunneltaviakin biisejä. :wtf: Tai ehkä kaikki hyvät ideat biiseihin on jo käytetty.

No kyllä hyviä ideoita riittää mutta noihin muotteihin ne oikee sovi, ilmeisesti. Oon täs seurannu enemmän ja vähemmän sivusilmällä. Ei noissa oo mitää tolkku yhessäkää. Miks mä katon. Toi nyygåårdin peter pitäis tonne työntää Suomesta ihan vaa yleistä paheennusta aiheuttamaa. Tosin voi olla että euroviisun säännöt kieltää jättiläispillun.

No kyllä hyviä ideoita riittää, mutta noihin muotteihin ne oikee sovi, ilmeisesti. Oon täs seurannu enemmän ja vähemmän sivusilmällä. Ei noissa oo mitää tolkkua yhessäkää. Miks mä katon. Toi Nyygåårdin Peter pitäis tonne työntää Suomesta ihan vaa yleistä paheennusta aiheuttamaa. Tosin voi olla että Euroviisun säännöt kieltää jättiläispillun.

Mjoo, mutta on siellä helmi-biisejäki ollut aikojen saatossa, mutta nyt oli kyllä niin rimanalitusta. Jotku biisit muistaa vuosienki takaa ja saattavat alkaa randomisti soimaan päässä. :)

Voi olla ettei saksalaiset ja muut snörret ymmärtäis ku petri laittais tampereeks menee siä! Kyä kyä :lol2:

Nalkuttava mies, no johan nyt...

Tuota nalkutusta on hyvin helppo säädellä. Olen myöskin suunnitellut hommaavani polttopuita parvekkeelle, niin että niistä saa pinon. Pinon väliin viinapullo. Sitten käyn itseltäni salaa siellä ryypyllä. Varmasti viina maistuisi tuolloin paljon paremmalta.

No jos paikalla ovat minä, LLCJ, eqqu ja toisaalta sinä ja vaahtis, niin siinähän on jo sakki kasassa.

Hah, loistava idea:D Olen jo ideoinut aivan loistavan lahjankin, varmasti ilahdut:D Mä voin myös leipoa jotain rumaa:D Saiskohan tähän vielä yhden hymiön, kerta kiellon päälle:D ps. huomaatko että taas mut laskettiin mieheksi? Mutta ei se haittaa.

Mikä helvetti näissä aamuvuoroa edeltävissä öissä on?! Ei taas mitään muuta koko yönä ku heräilyä. Kai se tuo tornadosta selviäminen ja perheen etsiminen oli sellanen prosessi ettei kunnolla voinu nukkua. Töiden jälkeen vedän kyl sellaset päikkärit että alta pois!

Kato kairakin on hereillä. Ens kerran kun lähet johonkin ulkomaille Helsinki-Vantaalta niin tuo piskis mulle hoitoon. Koirakuumetta taas pukkaa ja joku mäyräköirä/mopsi/bulldog sopis siihen aika hyvin.

Heinäkuussahan mä lähden jenkkeihin muutamaks viikkoo. Mulla tosin taitaa jo olla hoitajat koiralle eli ainakaan mun mäykky ei pysty sua auttaan. Se on kyllä tosi hyvä karistamaan ne koirakuumeen alut :D

Huomenta! Aamulenkki heitetty ja vaivaisten kidutus kutsuu. Älkää polttako itteenne loppuu!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hah! Googlessa on nyt googlen nimen kohdalla wanha syntetisaattori ja oli ihan pakko kokeilla toimiiko se. Ja toimiihan se. Kaverit on oikein panostaneet. Menkääs kokeileen.

Tuota nalkutusta on hyvin helppo säädellä. Olen myöskin suunnitellut hommaavani polttopuita parvekkeelle, niin että niistä saa pinon. Pinon väliin viinapullo. Sitten käyn itseltäni salaa siellä ryypyllä. Varmasti viina maistuisi tuolloin paljon paremmalta.

Tästä tuli mieleen lapsuuden kodin (kerrostalon) talkkari, jolla oli tapana jemmata kellariin viinapulloja. Sinne se sitten hiipi aina kun pirttihirmun silmä vältti ja pisti ryypyksi. Voi jestas sitä mekkalaa (aina) kun jäi kiinni. :D

Tästä tuli mieleen lapsuuden kodin (kerrostalon) talkkari, jolla oli tapana jemmata kellariin viinapulloja. Sinne se sitten hiipi aina kun pirttihirmun silmä vältti ja pisti ryypyksi. Voi jestas sitä mekkalaa (aina) kun jäi kiinni. :D

Vaimon systerin perhe teki just viime vuonna keittiöremppaa. Purkivat keittiön kaapit aina puusokkelia myöten, sokkelit oli täynnä tyhjiä 0,5l vodkapulloja. Edellinen asukas oli ilmeisestikin jonkinsortin alkoholisti. Sama yllätys paljastui eteisen kaapiston sokkelista tämän vuoden alussa.

Aika epätoivoista jos sanoisi.

Joo tuota samaa hain esimerkilläni :D Varmaan vähän vanhemmissa kerrostaloissa ei ole jäänyt mitenkään epäselväksi pirttihirmun kiihdyttelyt!
Oli aikoinaan myös kausi, jolloin äijät joivat korvikkeena ykköskaljan ja illodin suuvettä. Se oli melko viston näköistä touhua. Söivät myös sisuja perhanasti, mikä oli vähän outua, koska tuo illodin raikasti kyllä hengityksen :D

Joo tuota samaa hain esimerkilläni :D Varmaan vähän vanhemmissa kerrostaloissa ei ole jäänyt mitenkään epäselväksi pirttihirmun kiihdyttelyt!
Oli aikoinaan myös kausi, jolloin äijät joivat korvikkeena ykköskaljan ja illodin suuvettä. Se oli melko viston näköistä touhua. Söivät myös sisuja perhanasti, mikä oli vähän outua, koska tuo illodin raikasti kyllä hengityksen :D

Kölninvettä myös veti densot. Kummisedällä oli pikkukauppa pienen kylän laitamilla ja se osti käytännössä vain yhtä asiakasta varten kölninvettä. Se kun sitä tissutteli ahkerasti.

Back
Ylös Bottom