Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaimon systerin perhe teki just viime vuonna keittiöremppaa. Purkivat keittiön kaapit aina puusokkelia myöten, sokkelit oli täynnä tyhjiä 0,5l vodkapulloja. Edellinen asukas oli ilmeisestikin jonkinsortin alkoholisti. Sama yllätys paljastui eteisen kaapiston sokkelista tämän vuoden alussa.

Aika epätoivoista jos sanoisi.

Tuo on vissiin timpureilla melko yleistäkin. Tuttu (alkoholiin menevä timpuri, eli normitimpuri) kertoi aikoinaan että oli ollut asentamassa lattialaudoitusta ja olivat juopoteleet ja nakelleet kaikki tyhjät pullot rossipohjaan. Tuumaili vain että onpahan sitten vähän ihmeteltävää niille jotka sitten joskun purkaa tuon latttian.

Tuo on vissiin timpureilla melko yleistäkin. Tuttu (alkoholiin menevä timpuri, eli normitimpuri) kertoi aikoinaan että oli ollut asentamassa lattialaudoitusta ja olivat juopoteleet ja nakelleet kaikki tyhjät pullot rossipohjaan. Tuumaili vain että onpahan sitten vähän ihmeteltävää niille jotka sitten joskun purkaa tuon latttian.

Aika mukiinmenevä selitys!! Voipi olla. Ne oli semmosia vanhalla logolla olevia vodkapulloja. Jessus ne oliki sitte juonu paljon, tietty jos pari kolme miestä mutta..

Oon näköjään unettoman yön jälkeen unohtanu puolet työtehtävistäni. Just nyt voisin mennä mieluummin vaikka lihakuorman päälle nukkuu.

Kävin sitten eilen neljän miehen käsittelyssä... Kaikki olivat lääkäreitä ja sitä mieltä, että mä olen todella outo tapaus! "Ei tälläistä voi olla, ei tämä ole normaalia, ei tässä ole mitään järkeä". Just, mä varmaan olenkin sit joku apina tai alien. :jahas: Ja tätä menoa olen paikallinen nähtävyys kaikille lääkäreille. Ens viikolla uusiksi, jej! :rolleyes:

Kölninvettä myös veti densot. Kummisedällä oli pikkukauppa pienen kylän laitamilla ja se osti käytännössä vain yhtä asiakasta varten kölninvettä. Se kun sitä tissutteli ahkerasti.

Tää voi olla urbaanilegenda, mutta 70-luvulla oli kuulemma ollut Alkon lakko ja sen aikana kuolleet densot olivat haisseet hyvälle ruuminavauksessa :D

Kävin sitten eilen neljän miehen käsittelyssä... Kaikki olivat lääkäreitä ja sitä mieltä, että mä olen todella outo tapaus! "Ei tälläistä voi olla, ei tämä ole normaalia, ei tässä ole mitään järkeä". Just, mä varmaan olenkin sit joku apina tai alien. :jahas: Ja tätä menoa olen paikallinen nähtävyys kaikille lääkäreille. Ens viikolla uusiksi, jej! :rolleyes:

Tälläiset tapaukset on ihan perseestä. Itsellekin osunut tuollainen oudompi 'sairaus' kohdalle ja olihan se melkoista touhua kun kukaan ei tiennyt mikä voisi olla.. Sitten annettiin joku diagnoosi ja hoidettiin sen mukaan.. noin 8 vuotta ekan lääkärireissun jälkeen oli viimeinen lääkärikäynti asian tiimoilta ja lääkäri kysy multa että mitä mieltä oon diagnoosista, sanoin sitten että tuskin se ainakaan sitä on ollut mitä papereissa lukee, lääkäri totes että siltä se kieltämättä vaikuttaa. Onneks noi oireet on loppunu, mutta vieläkään en siis tiedä mikä oli. Kyllä siinä luotto terveudenhoitoon aika koetukselle joutu :(

Toivotaan että sulle saatais oikea diagnoosi mahdollisimman nopeasti ja saisit oikeaa hoitoa vaivaan! Tsemppiä :)

Älä nyt viitti oikiasti! Nappasko oikeen pahasti? Noi on saatanallisia vehkeitä kun sille päälle sattuvat...

No eipä täs nyt hirveempiä.. Vasemman käden nimetön murtu ja kynsi on niin villin näkönet että irtoo varmaan kohta puoliin.. Keskarin kynnen altakin purskahti vähän verta, mut ei oo kauhean kipeä nyt.

No eipä täs nyt hirveempiä.. Vasemman käden nimetön murtu ja kynsi on niin villin näkönet että irtoo varmaan kohta puoliin.. Keskarin kynnen altakin purskahti vähän verta, mut ei oo kauhean kipeä nyt.

No perseestä se tuokin on, muttei nyt sormet sentään irti lähteneet, sitäkin on joillekin sattunu! Kyllä mua välillä pelottaa ku oon tuolla nykysessä nyrkkipajassa töissä, että koska onnistun itteni telomaan, mahdollisuudet siihen on loistavat... Mun tuurilla varmaan just sillon ku lopetan siellä ja pitäis alottaa noi 'alan työt'...

Tostakin porasta puuttu hätäseis kokonaan ku niin vanha.. Noh, nyt siihen tulee.

Näitä sattuu, ja sattuu vieläkin.

Tostakin porasta puuttu hätäseis kokonaan ku niin vanha.. Noh, nyt siihen tulee.

Näitä sattuu, ja sattuu vieläkin.

Sama tuolla, ei paljon hätäseisnappeja pylväskoneissa ole.. Hyvä jos ovat edes 60-luvulta, ainakaan uudempia noi koneet ei ole, samoin kaikki prässit yms on oikein helppo tapa silpoa sormensa :D Mutta siihen nyt ei uudemmat koneetkaan auttais kun sellasia kappaleita, että pakko olla suht isot välit ylä ja alamuotin välissä = helppo lykätä vahingssa sormet väliin... Jos pysyis vaan hitsaushommissa.. :D

Sama tuolla, ei paljon hätäseisnappeja pylväskoneissa ole.. Hyvä jos ovat edes 60-luvulta, ainakaan uudempia noi koneet ei ole, samoin kaikki prässit yms on oikein helppo tapa silpoa sormensa :D Mutta siihen nyt ei uudemmat koneetkaan auttais kun sellasia kappaleita, että pakko olla suht isot välit ylä ja alamuotin välissä = helppo lykätä vahingssa sormet väliin... Jos pysyis vaan hitsaushommissa.. :D

Sattu sekin kun punanen migin lanka meni kämmenestä sisään :jahas: Ei kyl näin paljoo mut anyhau :D Huomen duuniin sorvin ääreen! Lekuri kirjotti 2vk saikkua, mut ei helvetti, joku roti.

Back
Ylös Bottom