Jäi kiinni "kielletyistä" aineista ottelun jälkeisessä testissä, eikä ollut ilmoittanut tästä kys. päihteestä etukäteen hakiessaan lisenssiä kyseiseen matsiin? Jos lomakkeessa kysytään mm. että oletko käyttänyt/ottanut mitään resepti/määrättyjä lääkkeitä kahden viikon aikana ennen ottelua, ja siihen vastaa että EN, ja sitten mumisee jälkikäteen että oli mulla näihin reseptit kun pää on niin pehmee tms.
Meilläpäin tuo katsotaan valehteluksi/säännön rikkomiseksi. Mua ei itteäni kiinnosta tippaakaan kyseinen episodi, mutta siitähän me lähdetään että näillä tiedoilla mitä MMA saiteilta saa tällä hetkellä lukea, Mr. Diaz on toiminut sääntöjen vastaisesti a) otellen kielletyt aineet veressään ja b) hän on jättänyt mainitsematta siitä ottelua edeltäneessä kyselyssä.
Vai väitätkö vastaan että nämä eivät ole (tällä hetkellä) tiedossa olevat faktat? Minulle on ihan sama tuomitaan herra vai ei mutta itseään voi Diaz syyttää, tässäkin käryssä.
Ps. älkää Diaz-fanit sitten jaksako aloittaa mitään siitä mikä pitäisi olla kiellettyä MMA:ssa, ja mikä ei.