Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä on joskus ollut vastaava tilanne joskus viitisen vuotta sitten, ei rannalla vaan puistossa.. Ja tuntu jo sillon mit vit tässä ny tekee muuta ku häipyy ite paikalta?! Toisalta olen kuulemma niin babyface että ajamalla partani menisin lukio ikäisestä, uskoo ken tahtoo..
Toisaalta kun aloin tapaileen exääni joskus 4,5 vuotta sitten ja hän oli 6 vuotta nuorempi niin sekin tuntui omasta mielestä erittäin oudolta ja jopa nololtakin.. Taidan ottaa turhaan stressiä iän suhteen parisuhteessa, ainakin sillon. Ehkä se nykyään ei merkkaa niin paljon jos persoonat kolisee hyvin yhteen. Mutta voiskait tuota joskus kokeilla itsensä ikäsiäkin pidemmässä suhteesa, ehkä joku kaunis päivä..
Suosittelen oman ikäistä tai jopa vähän vanhempaa, no osaa kaikki temput;)
Kelatkaa muuten että Japanissa suojaikäraja on 13:jahas: Vitun pervot.
?? Ihan oikeastiko? Vähän alkaa jo olla nuori. 21v kanssakin oleminen on kuin tyttärensä kans olis.[/QUOTE
Jep. Joskus ei edes ollut mitään rajoja. Tuosta voi ihmetellä kuinka lapsia nussitaan ympäri palloa.
http://www.avert.org/age-of-consent.htm
Mexico 12-18 WTF! Mistäköhän toi sitten riippuu, varmaan lompakon paksuudesta.
edit. Noi missä on viiva ei varmaan ole mitään suojaikärajaa kun katsoo noita maita mihin se viiva on vedetty, Ihmiset on sairaita!
Jep. Joskus ei edes ollut mitään rajoja. Tuosta voi ihmetellä kuinka lapsia nussitaan ympäri palloa.?? Ihan oikeastiko? Vähän alkaa jo olla nuori. 21v kanssakin oleminen on kuin tyttärensä kans olis.
http://www.avert.org/age-of-consent.htm
Katoppas.. joo. Aika sairasta menoa eipä ole monessakaan maassa juuri rajoiteltu.. Luulin että 18v on suomessa raja mutta näemmä jo 16 kanssa voi sekstailla?? Ei kyllä tee mieli, hyi helvetti.
16 on se raja, 18 jos kyseessä on esim. opettaja-oppilas tai siihen rinnastettava suhde, jossa vanhemmalla osapuolella on selkeä auktoriteettiasema.
Katoppas.. joo. Aika sairasta menoa eipä ole monessakaan maassa juuri rajoiteltu.. Luulin että 18v on suomessa raja mutta näemmä jo 16 kanssa voi sekstailla?? Ei kyllä tee mieli, hyi helvetti.
Mun teki mieli yhtä 16v. tyttöä tasan vuosi sitten. Onneksi passasin , kyllä mä tänne siitä silloin avauduin. Tilanteeseen ajauduttiin kun ilmeisesti sukupuolihormonit oli sekoittanut kummankin pään.
Ai että miten on hyvä fiilis! AI ETTÄ!!! Miten VOI olla näin hyvä fiilis?!
e. Muistan kun yläasteella pari tuttua tyttöä alko seurustelemaan joidenkin +10v vanhempien jätkien kanssa, mitähän se kertoo miehestä itsestään jos noin nuoren kanssa haluaa olla..
Itellä on joskus ollut vastaava tilanne joskus viitisen vuotta sitten, ei rannalla vaan puistossa.. Ja tuntu jo sillon mit vit tässä ny tekee muuta ku häipyy ite paikalta?! Toisalta olen kuulemma niin babyface että ajamalla partani menisin lukio ikäisestä, uskoo ken tahtoo..
Toisaalta kun aloin tapaileen exääni joskus 4,5 vuotta sitten ja hän oli 6 vuotta nuorempi niin sekin tuntui omasta mielestä erittäin oudolta ja jopa nololtakin.. Taidan ottaa turhaan stressiä iän suhteen parisuhteessa, ainakin sillon. Ehkä se nykyään ei merkkaa niin paljon jos persoonat kolisee hyvin yhteen. Mutta voiskait tuota joskus kokeilla itsensä ikäsiäkin pidemmässä suhteesa, ehkä joku kaunis päivä..
No huh, ei voi ymmärtää..
e. Muistan kun yläasteella pari tuttua tyttöä alko seurustelemaan joidenkin +10v vanhempien jätkien kanssa, mitähän se kertoo miehestä itsestään jos noin nuoren kanssa haluaa olla..

No huh, ei voi ymmärtää..
Ei voikkaan ymmärtää, silloin mun päässä puhui testosteroni eikä järki. Sitten kootut selitykset: Se oli kuitenkin fyysisesti nainen, liohoitteli mua ja suojaikära just ylitetty eli ei sakkolihaa. Pakkiksella jotkut oli sitä mieltä että anna mennä vaan, toiset taas sanoi että ei helvetissä. Näin jälkeenpäin ajatellen on hyvä ettei mitään fyysistä kontaktia tapahtunut, olisi varmaan ollut laukeamisen jälkeen kurja olo kun olis pahimmat höyryt haihtunut päästä.
Mutta silti mun äitipuoli on mua nuorempi:D Hyvä faija!
Ai sullakin rupee jo loppumaan kevään opiskelut. Mä tässä just ihmettelen, että mitähän sitä lukis gradua varten :D Pitäs varmaan miettiä joku hyvä suunnitelma, että osaa lähteä paremmin liikkeelle.
Jotenkin mä muistelen että tää oli aika hieno keskustelu pakkiksella:D