Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vissiin ainakaan töihin kannata tollasilla junilla lähteä. :D
Vähän ihmetyttää toi miten nuoret tytöt pukeutuu. Nyt kun on ollut lämpimät ilmat, niin näkee noita ihoa myötäileviä minishortseja liikenteessä. Ne on kyllä ihan kivat, mutta kun ne on jalassa jollain 12-vuotiaalla teinitytöllä jolla ei ole edes muotoja...
Hyvä luoja että tuo Gotyen Somebody That I Used to Know on ÄRSYTTÄVÄ biisi. Yleensä ne ärsyttävätkin voi kuunnella kun ne tulee radiosta, mutta toi on jo niin hemmetin ärsyttävä, että lentää välittömästi radio eri asemalle.
Enemmän mä ihmettelen niiden vanhempia jotka antaa niiden lähtee ulos sen näköisenä.
Mä ihmettelen niiden vanhempia jotka lähtee ulos sen näköisenä.
Et oo tosissas, sehän pirun hyvä. Vasta aamulla kuuntelin ja soi päässä koko tentin ajan. Paransi varmaan jopa tenttisuoritusta. Mukavan erilainen biisi.
Mie ihmettelen miestä joka pitää minishortseja.
Mie ihmettelen miestä joka pitää minishortseja.
Taidankin tästä lähteä ostamaan minishortsit ja timanttikorviksen. Pissaliisat, ich bin bereit!
Erittäin hyvää huomenta pakkiskansa!
Aurinko paistaa, linnut laulaa ja sitä rataa![]()
Saiskohan tätä jotenkin tartutettua? On meinaan harvinaisen hyvä fiilis ollut viime aikoina, oikein itsekin ihmeissään.Ihanaa että joku on näin hyvällä tuulella. Mä olen niin järkyttävän kiukkuinen että ehkä yritän pysyä hiljaa loppupäivän.
Enemmän mä ihmettelen niiden vanhempia jotka antaa niiden lähtee ulos sen näköisenä.
Mä ihmettelen niiden vanhempia jotka lähtee ulos sen näköisenä.
Seuraavaksi lukuvuoden viimeiseen tenttiin :dance2:
Eilen..