Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä nyt keväällä valmistuva opiskelija saa rahaa kesäkuulle (vuokranmaksuun, ruokaan), kun kesätöitten palkka tulee vasta heinäkuussa. Ja armeijaan lähtö heinäkuussa.
Mistä nyt keväällä valmistuva opiskelija saa rahaa kesäkuulle (vuokranmaksuun,ruokaan), kun kesätöitten palkka tulee vasta heinäkuussa. Ja armeijaan lähtö heinäkuussa.
^Suosittelen kermavaahtokuorrutteista kaakaota. :D
E:^^

Kaapit lähes tyhjät ja pitäis jotain ilta-palaa väsätä. Ehdotuksia?
Kahvi on aina hyvä vaihtoehtoEi ole valitettavasti kaakaojauhetta, eli kahvilla ja teellä mennään.![]()
.Kahvi on aina hyvä vaihtoehto.

Kiva fiilis, fillarilla kevään eka veto. 32km. Ihan paskana loppumatkasta ja huomenna varmasti perse kipeänä.
Kiva fiilis, fillarilla kevään eka veto. 32km. Ihan paskana loppumatkasta ja huomenna varmasti paikat kipeänä.
Onpahan ollut harvinaisen hyvä ja mukava maanantai ja sitä olisi vielä pari tuntia jäljelläkin![]()

Onko muistettu jotenkin erityisesti?![]()
Mietin samaa juuri äsken. Ja lisäksi nyt kun joutuu (vähintään) päivisin pitämään parvekkeen ovea auki, niin pääsee taas nauttimaan säännöllisesti naapurin tupakoinnista... :wall:Hemmetti kun alkaa olla kämpässä jo nyt kuuma. Miten sitä taas kesäheltellä voi selvitä?
Mulla on sulle susupaloja ja tuplaa!
Hemmetti kun alkaa olla kämpässä jo nyt kuuma. Miten sitä taas kesäheltellä voi selvitä?
Haista home, karstakurkku! Mä voin antaa vaihdossa räkää tai Chloettaa.
Mä oon nyt polkenu aika homona kun perjantaina tuli hommattua uus pyörä; perjantaina 59km, eilen 54km ja tänään 50km :D
Hemmetti kun alkaa olla kämpässä jo nyt kuuma. Miten sitä taas kesäheltellä voi selvitä?
Cloettassa ei ole hoota. Ei muuta, jatkakaa.Like you too! :haart: Etkö oo vieläkään niistäny kaikkia Chloettoja pois?
Cloettassa ei ole hoota. Ei muuta jatkakaa.