Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hemmetin hömelö olo ollu jo muutaman päivän. Päässä vippaa ja tuntuu vähän väliä että kaadun vaikka istuisin... Mikähän lie mato taas.

Oioioi....heti kun sade lakkaa , moottoripyörä alle ja hakemaan kinder buenoa! Sitä sitten nautitaan gymlogin kera. Ihan kakaramaiset herkut mulla, mutta se on vaan niin hyvää. Tunnustaako joku muu raavas mies pitävänsä jostakin yhtä lapsellisesta asiasta? :nolo:

Oioioi....heti kun sade lakkaa , moottoripyörä alle ja hakemaan kinder buenoa! Sitä sitten nautitaan gymlogin kera. Ihan kakaramaiset herkut mulla, mutta se on vaan niin hyvää. Tunnustaako joku muu raavas mies pitävänsä jostakin yhtä lapsellisesta asiasta? :nolo:

Kyllä, lapsena herkkua ja nykyisin vielä herkumpaa, eli buenot tissit, ne on suurta herkkua.

Eikä ole.

Ota mallia rusakosta, niin sinullekin tulee siisti perjantai.

Drunk-rabbit.webp

Melkeen yhtä kökkö päivä tänään kun eilenkin. Nyt mä alan vaan asennoitua siihen, et kaikki mitä mä teen tulee feilaamaan anyways, joten stressaan vähemmän. Ja kamu sai onneks nauramaankin. :)

Pilaan perjantainne tällä

Hähää, siitäs saitte.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hemmetin hömelö olo ollu jo muutaman päivän. Päässä vippaa ja tuntuu vähän väliä että kaadun vaikka istuisin... Mikähän lie mato taas.

Niskat jumissa ja/tai verenpaine korkealla?

Onko täällä joku jänisteema?? Ja hubbabubba, missä on taas lääkkeet?

Oikein herttaista ja somaa viikonloppua kaikille, älkäähän lapset tukehtuko hattaraan:)

Back
Ylös Bottom