Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laulaminen muitten edessä on kyllä aika kauheeta. En suostu laulamaan edes singstaria. Joku hirveä trauma varmaan takana, mutta ei vaan pysty edes kännissä.

Ei hitto, lähtiskö selvänä baariin? Ei ota uni ottaakseen.. Noniin Pelixandrat ja Santsit, yhdelle? :D

Laulaminen muitten edessä on kyllä aika kauheeta. En suostu laulamaan edes singstaria. Joku hirveä trauma varmaan takana, mutta ei vaan pysty edes kännissä.

Ei se oo niin kauheeta jos on hyvä porukka eikä kukaan oo mikää huippulaulaja että uskaltaa jonkun helpon lurituksen käydä inisemässä :D karaokebaarissa en varmasti koskaan uskaltaisi. Enää. Yksin ainakaan.

Ötyä...
...Kaikille omituisille otuksille. Nyt on tämä tirehtööri aika väsynyt duuniputkestaan...Turmion kätilöt, antaapi mennä...Otan myös yhden Jallun... Hui Hai !!!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Katos pyssyäkin näkee linjoilla. Teet selkeesti liikaa duunia.

Olet aivan ytimessä...Viime ke - su 80h ja sitten vielä tällä viikolla normi viikko...Lupasin pomolle vähentää. Pidän työstäni, mutta täytyy välillä ajatella myös itseään...!

Olet aivan ytimessä...Viime ke - su 80h ja sitten vielä tällä viikolla normi viikko...Lupasin pomolle vähentää. Pidän työstäni, mutta täytyy välillä ajatella myös itseään...!

No mut pääasia että diggaat työstäs. Moni ei voi sanoa samaa. Joku hirvee masennuskohtaus ollu tänään koko päivän. Taidan mennä nukkumaan. Öitä valvojille.

No mut pääasia että diggaat työstäs. Moni ei voi sanoa samaa. Joku hirvee masennuskohtaus ollu tänään koko päivän. Taidan mennä nukkumaan. Öitä valvojille.

Ötyjä...Itse aattelin kattoa Game7 NYR - WSH

voi perkele miten kovaa settiä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt vois joku jo tulla antaan nuijanukutuksen. Empä muista millon olis ollu nukahtamisen kanssa tällanen ongelma. Yleensä aina 5min ja ihan tiedoton.. Joskus olen kuulemma nukahtanu kesken lauseenkin :D Nyt ei vaan uni tuu vaikka väsyttää sikana, kerpetti!

No helvetti :D mä olin kyllä tänään yhdellä (vichyllä) K:ssa ja muutenki kaupungilla pyörimässä kaverin kanssa :D

Eiii sit jos et sääää uskalla:jahas:

Migreeni, kuuteen asti aamulla töitä, 8.30 mummon tykö, viime yönä unta alle 3 h. Niistä on mun äitienpäivä tehty. Suomen laissa pitäisi olla määriteltynä, että jokainen saa itse päättää noteeraako tämänkaltaiset pyhät vaiko ei. Nyt sanoisin että muistan äitiä ens vuonna.

Oon aina halunnu kirjottaa tänne.
Ulkona on ihmeen valosaa, mulla ei oo mitään hajua missä mun toinen pari laseja on, ei oikeestaan väsytä mut väsyttää silti.
Jakso Criminal Mindseja ja purkki rahkaa ja sit unta. Herään kuitenkin joskus yhdeksältä viimeistään.

Nyt koisimaan. Oli todella viihdyttävä matsi...Ötyjä...

Back
Ylös Bottom