Jep, mikään maailmassa ei ole ehkä niin ärsyttävää kuin epätietoisuus ja odottaminen!! Etenkin kun on terveydestä kyse. Oon odotellu diagnoosia mun mysteerisairauteen marraskuusta lähtien ja odotan yhä, ehkä parin viikon päästä taas kuulee jotain uutta... :jahas:
Tuota olet ilmeisesti julkisen sektorin puolella "hoidossa"?. Kannattaisiko vaihtaa yksityiselle lääkärille niin voisi se vaivakin löytyä. Toi sun venaama aika rupee olemaan jo aika kohtuuton! Tai sitten on kyllä joku todella mystinen vaiva.
) kuljettaja ja jolla oli aivan äärimmäisen hauska nauru :D . Tuo oli nyt jo varmaan kolmas tod komean näköinen kuski. Himpura, olisi kyä melkein pitänyt sanoa moiset kohteliaisuudet hänelle ääneen... ensi kerralla kyä muistan jos moisia sattuu vielä eteen. Treella olen törmännyt vain lähellä eläkeikää oleviin harmaantuneisiin & isomahaisiin kuskeihin :( . Tosin tämän aamun Treen kuski oli kyä oikein vitsikäs aborginaali (harmaantunut enivei) ja Mansesterin murre tuli kyä niin perinpohjaisesti :D .
Hyvällä tuurilla kaveri ajaa omalla autolla joten luottotaksi aina valmiina ;)