Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hoijjakkaa, ei oo mitään syytä olla enää töissä, muttei kehtaa lähteäkään ennen ku joku tulee aamuun.

Jee, on jo keskiviikko! Enää 2 yötä perjantaihin! *aaaltoja*

(niin, ei mulla mitään ohjelmaa viikonlopuksi tietenkään ole, mutta ainahan sitä on kiva odottaa kahta vapaapäivää :D , pienet o ilot ;) )

No ei varmaan olekaan tuolla iällä.

e. mistä sä muuten tiedät ettei joku olisi tullut jo Aamuun?

Iällä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, olen hyvin viriili vanhus.
+ En sitä väittänytkään tietäväni. Aamu ja aamu ovat eri asioita.

Saa nähdä teenkö koskaan enää mitään, tais haima poksahtaa. Tänä yönä se selviää, istun päivystyksessä.

Huh joo luin. Aika paha juttu kyllä, vatsahaavan kanssakaan ei parane leikkiä muuten. Mun paappa melkein kuoli siihen.

Mulla ei kummempaa kuin ontuu vaan ja on kankea. Lihasheikkous poistuu ruumiista.

Melkein teki eilen mieli lintsata salilta. Mutta onneks en, on kuitenkin heti hyvä mieli kun kävi treenaamassa. Onneksi mulla on piiskaaja kotona, enkä kestäisi jos se lähtis yksin. :D
Aika ankeaa istuksia taas töissä, oiskohan aika jatkaa matkaa ja katella jotain muuta... Enpä tiiä.

Fonecta caller estää puhelinmyyjän soitot :) Jospa se joskus oppii ettei tarvi soitella..
Perjantaina vähä pitemmälle reissuun. Tuntuu ihan siltä, että elämä ei potki juuri nyt päähän :)

Uuuu, mulla on ihan uusi tuulitukka!
Annoin kaverille vapaat kädet saksien kanssa ja yllättävän hyvä tuli -Vähän erilainen kuin yleensä :)

Toivossa on hyvä elää, epätietoisuudessa ei.

Jep, mikään maailmassa ei ole ehkä niin ärsyttävää kuin epätietoisuus ja odottaminen!! Etenkin kun on terveydestä kyse. Oon odotellu diagnoosia mun mysteerisairauteen marraskuusta lähtien ja odotan yhä, ehkä parin viikon päästä taas kuulee jotain uutta... :jahas:

En siitä tiedä, saattoi olla monen tekijän summa nuo minun oireet, alkoholi ne lähes 100 varmasti kuitenkin laukaisi. Esim. sunnuntaina oli 3h! hikka. Siinä pallea saattoi takoa haimaa kuin nyrkkeilysäkkiä ja sen takia oireili enimmäkseen siellä vasemmalla. Oli muuten kohtuu vittumainen kokemus jo toi hikkakin. Nyt nauttinut kohtuu paljon kuituja ja nesteitä(ei kuitenkaan viinaa:D) Ja tuota Somacia niin tuntuisi jeesaavan.

Mulla ollu joskus toi refluksi meinaa ja ylävatsa oli sitte nii kipee etten pystyny ees kävelee. Hyi..en toivo sitä kellekkää.

Huomenta.
MM-lätkää nähty, kisaväsymys meinaa hieman painaa.

Nyt kahvia ja sitten hankkimaan uudet kesäkumit.

Perutaan tuo edellinen. Menin ulos ja tajusin että siellähän on +15 lämmintä:D

Missä mun ajohanskat on?!?

Back
Ylös Bottom