Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No niin, kuka kävi aamulla soittamassa mun ovikelloa kun olin vielä nukkumassa?

Heräsin siihen pimputukseen, kiskoin housut jalkaan ja menin ovelle niin siellä ei ollut enää ketään:jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ite huomasin ihan päinvaistaista kun lopetin sen vähän "urheilun" mitä harrastin. Stressiä putos harteilta helvetisti kun ei tarvi miettiä salille menemisiä ja syömisiä ja lenkkeilyjä. Heh ehkä laiskan mieli vaan toimii niin erilailla :D Toki liikunnasta aina tulee omalla tavallaan hyvä fiilis ei sitä käy kieltäminen.

Nojoo, eiköhän ero ole urheiluun panostuksen määrässä :lol2: Syön suht vapaasti, ja kun harrastaa yksilölajeja, niin ei ole treeniajoista stressiä. Voin kertoa, että nyt kaipaa aivan helvetisti uimaan tai salille, mutta käytännössä mikä vaan kävisi.

Komppaan Kairaa. Liikunta on vaan aivan perkeleen kovaa vastapainoa kaikelle toimistotyölle ja koulujutuille, varsinkin kun säät alkaa olla niin hyviä.

Soli kuitenkin Muumilaakson Mörkö taikka joukko Hattivatteja :) .

Ei, kyllä se oli Postimies. Salaisuus selvisi kun kävin postilaatikolla.

Siitä en ole ihan varma soittiko kahdesti.

Ja iltapäivällä työpaikan järjestämä työterveystähänonpakkoosallistuakehonkoostumusmittaus. Laitan jo pari hymiötä valmiiksi niitä tuloksia odotellessa: :jahas::jahas:

It' probably nothing. Nothing at all. Nothing nothing nothing. Jos tarpeeks kauan toistelee niin alkaa itsekin uskoa? Mulla on terve polvi, ei mitään vikaa, kovaa reeniä vaan. Laalalaalalaa.

Olen tajunnut näitä Pakkiksen "nuorten miesten seksiongelmat" -vuodatuksia lukiessani, että olen tuntenut ihan valtavan ihania poikia ja miehiä ihan koko elämäni ajan.

Voi hitto mikä MAANANTAI. Olen ollut jo kolmessa palaverissa ja istahdin hetkeksi paikalleni. Ja tietty en muistanut ollenkaan, että oltiin menossa ulos syömään ja tulin töihin pinkeissä tennareissa, pinkissä soft shell -takissa, tukka ponnarilla ja ilman meikkiä. Ja sain jo heti ysin palaverissa kuittia 'bad girl you will get Easter treatment' (= naisten hakkaaminen eräissä maissa). Uh. Voinkin jatkaa kiukuttelua loppupäivän.

Ostin valkoiset housut. Ja vielä suht arvokkaat hilfigerit. Missähän noita uskaltaa muka pitää :D

sairaalassa ? :)

Rustovaurio onneksi vain eikä kierukka niin kuin epäiltiin. Kovaa treeniä vaan kuulema, mut ei syväkyykkyä. Täs viel venailen kuvauksiin pääsyä.

Melkein painoin "like" mutta vaikka onkin pienempi kahdesta pahasta niin ei siitä voi siltikään tykätä. Tsemiä!

Melkein painoin "like" mutta vaikka onkin pienempi kahdesta pahasta niin ei siitä voi siltikään tykätä. Tsemiä!

Joo. Nyt on vähä sellanen välimallifiilis et kipeetä tekee mut ei kuitenkaan vakavin mahdollinen tilanne. Fysioterapiassa pitäis käydä. Työterkan fyssarille kolmen viikon jonot eikä siellä saa kuin ohjeistusta. Yksityiselle vois mennä mut eipäs voikaan kun se on saakelin kallista. Itse itseni hoidan ja jos pahalta näyttää nii choppaan koko jalan irti!

Tanssiminen on ajan tuhlausta kun sen voi viettää baarissa juoden.

Kaukana historiassa on ne hetket jolloin hkuja vielä tanssi, se oli silloin kun hkuja tuli humalaan.

Back
Ylös Bottom