Oli tosissaa, main cardin näkee nyt jo hyväl laadul ilmaseks![]()
Nakkaapa laiskalle joku linkki tai torrentti. En jaksa ettii :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli tosissaa, main cardin näkee nyt jo hyväl laadul ilmaseks![]()
Nakkaapa laiskalle joku linkki tai torrentti. En jaksa ettii :D
Haha, no otin minä jonkinlaisen kuvan ikkunan läpi. Ois pitäny mennä partsille ni ois _ehkä_ saanu paremman kuvan. Ehkä.
Ei se ole huono tuokaan. Sait hattivatitki taltioitua kuusta lumoutuneena.
Mä en tiedä onko tolla vastapäisellä talolla joka asunnolla oma hormi vai mikä ihme toi idea on laittaa noita mokkuloita tonne katolle :D
On sillä urheilulla vaan jännä vaikutus, ja etenkin urheilemattomuudella. Tässä olen viikon verran ollut ilman raskasta liikuntaa lääkärin määräyksestä, ja heti huomaa, kuinka päivittäin on hermot kireämmällä. En vain käsitä jengiä, jotka eivät urheile lainkaan, koska tässä koko ajan kaipaa kunnon treeniä nyt jo viikon jälkeen. Eihän tässä ole kuin "enää" 3vko. Perkeleen perkele.
Ite huomasin ihan päinvaistaista kun lopetin sen vähän "urheilun" mitä harrastin. Stressiä putos harteilta helvetisti kun ei tarvi miettiä salille menemisiä ja syömisiä ja lenkkeilyjä. Heh ehkä laiskan mieli vaan toimii niin erilailla :D Toki liikunnasta aina tulee omalla tavallaan hyvä fiilis ei sitä käy kieltäminen.
Joo mie edelleen odottelen sitä hyvää fiilistä mikä tulee ku "urheilee". Salin jälkeen hirveä stressi syömisestä ja seuraavista treeneistä. Kyllä tämä treenaminen on meikän luontoa vastaan kyllä ihan täysin. Mitään se ei anna, mutta helvetisti se ottaa. :D
Ehkä se tulee sieltä ajan kanssa ne eri motivaattorit. Mä menen nyt näillä hampaat irvessä ja lähen edelleen salille yhtä innokkaasti kuin sika teuraalle. :D