Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha, no otin minä jonkinlaisen kuvan ikkunan läpi. Ois pitäny mennä partsille ni ois _ehkä_ saanu paremman kuvan. Ehkä.

Ei se ole huono tuokaan. Sait hattivatitki taltioitua kuusta lumoutuneena.

Mä en tiedä onko tolla vastapäisellä talolla joka asunnolla oma hormi vai mikä ihme toi idea on laittaa noita mokkuloita tonne katolle :D

Niin... Olen itekkin ihmetelly, kun joissain taloissa noita mokkuloita on ziljoonia. Ehkä tosiaan joka asunnolle oma ilmastointiputki mikälie kuten sanoit. Joku pätevä vois vähän valaista.

Tuli sitten eilen investoitua partatrimmeriin (entisien saksetusten sijaan) ja tuli nyt ajeltua tätä reuhkaa kevyemmäksi ihan vain kesäfiilistä odotellessa. Hieman kyllä vaatii harjoitusta tää mun "trimmaaminen" :D Mitähän kommenttia töissä tulee huomenna? Kaduttaa jo nyt, mutta kokonaan poiskaan en kyllä ota..

On sillä urheilulla vaan jännä vaikutus, ja etenkin urheilemattomuudella. Tässä olen viikon verran ollut ilman raskasta liikuntaa lääkärin määräyksestä, ja heti huomaa, kuinka päivittäin on hermot kireämmällä. En vain käsitä jengiä, jotka eivät urheile lainkaan, koska tässä koko ajan kaipaa kunnon treeniä nyt jo viikon jälkeen. Eihän tässä ole kuin "enää" 3vko. Perkeleen perkele.

On sillä urheilulla vaan jännä vaikutus, ja etenkin urheilemattomuudella. Tässä olen viikon verran ollut ilman raskasta liikuntaa lääkärin määräyksestä, ja heti huomaa, kuinka päivittäin on hermot kireämmällä. En vain käsitä jengiä, jotka eivät urheile lainkaan, koska tässä koko ajan kaipaa kunnon treeniä nyt jo viikon jälkeen. Eihän tässä ole kuin "enää" 3vko. Perkeleen perkele.

Ite huomasin ihan päinvaistaista kun lopetin sen vähän "urheilun" mitä harrastin. Stressiä putos harteilta helvetisti kun ei tarvi miettiä salille menemisiä ja syömisiä ja lenkkeilyjä. Heh ehkä laiskan mieli vaan toimii niin erilailla :D Toki liikunnasta aina tulee omalla tavallaan hyvä fiilis ei sitä käy kieltäminen.

Ite huomasin ihan päinvaistaista kun lopetin sen vähän "urheilun" mitä harrastin. Stressiä putos harteilta helvetisti kun ei tarvi miettiä salille menemisiä ja syömisiä ja lenkkeilyjä. Heh ehkä laiskan mieli vaan toimii niin erilailla :D Toki liikunnasta aina tulee omalla tavallaan hyvä fiilis ei sitä käy kieltäminen.

Joo mie edelleen odottelen sitä hyvää fiilistä mikä tulee ku "urheilee". Salin jälkeen hirveä stressi syömisestä ja seuraavista treeneistä. Kyllä tämä treenaminen on meikän luontoa vastaan kyllä ihan täysin. Mitään se ei anna, mutta helvetisti se ottaa. :D

Joo mie edelleen odottelen sitä hyvää fiilistä mikä tulee ku "urheilee". Salin jälkeen hirveä stressi syömisestä ja seuraavista treeneistä. Kyllä tämä treenaminen on meikän luontoa vastaan kyllä ihan täysin. Mitään se ei anna, mutta helvetisti se ottaa. :D

Ehkä se vois olla ihan jees ja tukis terveyttäkin jos sitä tekis vähän lunkimmin vailla tavotteita eikä stressais how is your hauis tai nousko nyt 93,5kg vai 95kg.

Toisaalta jos treenaa miten sattuu niin ei ainakaan kehity joten... :jahas:

Ehkä se tulee sieltä ajan kanssa ne eri motivaattorit. Mä menen nyt näillä hampaat irvessä ja lähen edelleen salille yhtä innokkaasti kuin sika teuraalle. :D

Ehkä se tulee sieltä ajan kanssa ne eri motivaattorit. Mä menen nyt näillä hampaat irvessä ja lähen edelleen salille yhtä innokkaasti kuin sika teuraalle. :D

Kyllä mä kans luulen et jossain vaiheessa sitä taas raudan ääreen eksyy irvistelemään. Ehkä :D

Kävin lauantaina ravitsemusliikkeessä ja tapasin hyväruotoisen naisen:

the-number-u-gave-me-at-the-bar-was-wrong-so-i-followed-you-home.jpg

Back
Ylös Bottom