Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Hei sinä punahiuksinen nainen junassa kohti Tamperetta aikaan xx.xx. Kuka olet? En voinut olla huomaamatta voimakkaita takareisiäsi, joista katseeni nousikin heti gluteus maximukseesi, joka näytti sekin olevan valettu teräksestä. Jäit mieleeni. Pitihän minun tarkastaa myös selkäosastosi, jollaista en ole kuunaan nähnyt. Wow! Tsemppiä treeneihin!"

Ei hitto en oo terve...mut siis joo tämmöstä tänään. Pakko mennä salille piiskaamaan itseäni.

Haluaako joku tulla tekemään portfoliota lasten- ja nuortenkirjallisuudesta? Helppo yrittää analysoida kirjoja, joissa ei oo muuta kun kuvia :D

Joku vois opettaa mulle kaiken polkuhomotopioista sekä harmonisista ja subharmonisista funktioista. Anyone?

Nyt taidat kyllä keksiä sanoja päästäsi, kun en ymmärtänyt muuta kuin tuon polkuhomon ja senkin vain osittain. Vai typositko kirjoittaessasi polkuhomotapiota. Se kävisi enemmän järkeen.

Nyt taidat kyllä keksiä sanoja päästäsi, kun en ymmärtänyt muuta kuin tuon polkuhomon ja senkin vain osittain.

Mä tiesin kyllä että kyse on matematiikasta (again), mutta et ole ainoa joka joskus menee noihin Adriftin ansoihin. Mä olen joskus innostunut kun oli puhe lateksista, mutta se olikin joku laskuohjelma vissiin?!

Nyt taidat kyllä keksiä sanoja päästäsi, kun en ymmärtänyt muuta kuin tuon polkuhomon ja senkin vain osittain. Vai typositko kirjoittaessasi polkuhomotapiota. Se kävisi enemmän järkeen.

Homotopian lisäksi varmaan innostuisit myös homologiasta ja homomorfismeista? Olis nimittäis tarjolla myös ryhmähomomorfismi ;)

Mä tiesin kyllä että kyse on matematiikasta (again), mutta et ole ainoa joka joskus menee noihin Adriftin ansoihin. Mä olen joskus innostunut kun oli puhe lateksista, mutta se olikin joku laskuohjelma vissiin?!

Hehe. (Se on kyllä vaan tekstin ladontaohjelma eikä sillä mitään saa laskettua.)

Damn it, dude! Ei voi aina tietää. Ainoo lateksi minkä minä tiedän on se, mitä Studiolta saa :D

No sillä kyllä pärjää jo aika pitkälle :D

Voi perse. Oli aivastus tulossa kun kävelin keskellä huonetta ja sit rupesin äkkiä kurottaa paperia tosta pöydältä ku tiesin että jotain paskaa kuitenki lentää aivastuksen mukana. En ihan kerenny laittaa paperia suun eteen ja sit jotenkin aivastaessani onnistuin lyömään itteäni sillä kädellä päähän missä se paperi oli ja tipahin lattialle.

Yhtään ei oo säkki fiilis.

Näinköhän unta Megan Foxista, kun heräsin päikkäreiltä ja olin kuolannut tyynylle aikamoisen lammikon?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Selvästi ammatinvalintakysymyksiä :D

Totta, mutta ei pitäs olla huono valinta, kuitenkin maailman parhaakski valittu :D

Jospa sitä sitten lähtis ihmettelemään saadaanko pesäpallopelit aikaseks.

Dippadai... Joopasejoo. Epäilen, että tästä ei ilta ainakaan voi tylsemmäksi muuttua.

Back
Ylös Bottom