Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vois iteki käydä salilla heiluttelee naruja. Harmi toi sade niin en voi polkea Askoon sänkytestihommiin. Mä taidan nimittäin vaihtaa tuon patjan pehmeämpään kun ei mun selkä meinaa tottua tuohon uuteen kovempaan.. Täytyy tyytyä bussikyytiin :(

Huomenta!

Aikamoista pyörimistä oli yö.. Noh, päikkärit sit..

Ja hyvää huomenta! Täällä on jo pari tuntia kukuttu. Hyvin nukutti ja Arcoxia potkii! Nyt sitten feisbuukit ja pakkikset syrjään hetkeksi niin saa tehtyä rahanarvoista työtä.

On kyllä perse vähä hellänä.. eilisestä polkemisesta.. ;)

tiätteks.. niinku polkupyörällä polkemisesta ekaa kertaa tänä keväänä :D

Just lopetin kesken tuon crank kakkosen. Perkele miten turha tekele

Aloitin kattomisen ja olin positiivisesti yllättynyt Amy Smartin kohtauksista, mutta nukahdin silti kyllä kesken leffan.

No nyt on polettu takaa selluliitit liikenteeseen ;)

Perkeen Saunalahti yrittää pakottaa mua opiskelemaan sabotoimalla nettiä. Vissii jo 3,5 tuntia vaan vilkkunu valot tossa boksissa ja netti poikki. Pari kertaa oon vetäny töpseliäki irti, mutta sekään ei oo mitään vaikuttanu. Pitää nyt sitte kännykän kautta viritellä. Jotain positiivistäkin tässä päivässä on sillä tuli helvetin hyvää karjalanpaistia ja uuniperunoita :)

tiätteks.. niinku polkupyörällä polkemisesta ekaa kertaa tänä keväänä :D

Ei mulla vaan tullu viime sunnuntain pyöräilystä perse yhtään kipeäks, vaikka poljin yhtäsoittoa 55km. Ja edellisen kerran fillarilla ajanu varmaan elokuussa :D

Onneksi mun perse on jo talvitauon jälkeen tottunu polkemiseen. Mulla on sentään hyvä satulakin, mutta ei se auta, kun pitkän tauon jälkeen aloittaa taas.

Nyt pitää vetää macat ja buusterit naamaan ja painua salille... autolla. Tympeä keli ulkona. :(

No ny mää hokasin miksi on näin härö olo... määhän olin silmät kiinni viime yönä melkein 7h :wtf: . Ilimankos! Ensi yönä pitänee ottaa sitten het vahinko takasi, ettei mene normi rytmi (inasen yli 5h tai ylipäätän alle 6h yöunet) nyt ihan levottomaksi. Pitäisi keksiä vain jotain tekemistä... leffoja katsoessa ei kyä pysy venyyn tarttee olla ÄKSÖNIÄ :D .

Haluaako joku tulla tekemään portfoliota lasten- ja nuortenkirjallisuudesta? Helppo yrittää analysoida kirjoja, joissa ei oo muuta kun kuvia :D

Back
Ylös Bottom