Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä tuli juuri oikein kunnolla raemaisia lumihiutaleita... tänään on hyvä mennä paljuilemaan :DTäällä satoi juuri muutaman hiutaleen lunta :jahas:
jaahas ja täällä tulee kohta lunta tupaan.
No voihan Skrillex! Missä mä oon taas ollu ku tää on tullu? Harmi, et hävitin kuulokkeesta sen geelihässäkän, ny olis kunnon reenimusaa meikäläisen makuun.

Vai niin, paljonko laitetaan ja mitä laatua ja missä ja milloin tavataan? Minä tuon lusikat, tuokaa te jäätelöt. Ei Viennettaa, sitä ei voi syödä kuin yhden paketillisen, muut käy.
Beginner?
Kauhee kun on aggressiivisesti haastamassa... :D Spekulointiahan tämä vain ;). Toisaalta tuossa voisi saada suurimmat jäätelönhimot heti alkukesästä pois ja parhaassa tapauksessa jonkin kammonkin vielä
Hehhe hee, niinpä tietenkin. Kyähän mää sen tiärän sanomattakin, että teitä miähiä vaan ylipäätään jänskättää.
No normi kyykky ei maistu sitten ollenkaan tällä hetkellä :( . Boxin kaverina on ollut ns. porraskävely samoilla painoilla kö box-kyykyssä ja perus SJMV.Boxi on kiva liike mutta kannattaa normikyykkyä tehä enempi.
You're so going down.