Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jaahas ja täällä tulee kohta lunta tupaan.

Mä näin viime yönä ihan absurdeja unia. Eka uni oli kakstuntinen painajainen, jossa oli lentäviä noitia New Orleansissa ja niil on pään päällä aurinkovarjot, jotka oli sateenvarjon kokoisia. Heräsin yhden aikaan yöllä ihan yltä päältä hiessa ja kesti enemmän kun hyvän tovin, et sain uudestaan unen päästä kiinni. Loppuyön unia en enää muista, mut ihan häröjä nekin oli. Ihmekään, et on tänään ollut sellainen olo, et on ihan pihalla. :jahas:

jaahas ja täällä tulee kohta lunta tupaan.

Eiiiii! Ei lunta ei. Mä haluun jo kaivaa hellemekot esiin. :(

Ehkä se kärsi jotain vaurioita jotka pitää vahata piiloon, eikö se edellisessä keskustelussa ollut pesukoneessa?
Ja Sir no-body, mun on pakko luovuttaa ettei tule syvemmät reiät alahuuleen tai mua heitetä ulos palaverista liiasta itsekseen repeilystä..

Pesukoneessa??? Äijä on kyl ihan kaheli.

Siinä teille laatuwöbwöb

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No voihan Skrillex! Missä mä oon taas ollu ku tää on tullu? Harmi, et hävitin kuulokkeesta sen geelihässäkän, ny olis kunnon reenimusaa meikäläisen makuun.

Vai niin, paljonko laitetaan ja mitä laatua ja missä ja milloin tavataan? Minä tuon lusikat, tuokaa te jäätelöt. Ei Viennettaa, sitä ei voi syödä kuin yhden paketillisen, muut käy.

Beginner?

Kauhee kun on aggressiivisesti haastamassa... :D Spekulointiahan tämä vain ;). Toisaalta tuossa voisi saada suurimmat jäätelönhimot heti alkukesästä pois ja parhaassa tapauksessa jonkin kammonkin vielä

Ai juma, mun työkaveri nosteli näitä hiuksia ja tutkaili ja totesi että sulla on kyllä menny rahat hukkaan siellä kampaajalla, nää on ihan samanlaiset kuin eilen. Mun on pakko sanoa kolmannen kerran tänään että: Miehet. :jahas:

Voi helvetti nukahin istualteen ja kuola valu suusta. Pitäisköhän sitä pöngetä edes sohvalle.

Boxi on kiva liike mutta kannattaa normikyykkyä tehä enempi.

Kauhee kun on aggressiivisesti haastamassa... :D Spekulointiahan tämä vain ;). Toisaalta tuossa voisi saada suurimmat jäätelönhimot heti alkukesästä pois ja parhaassa tapauksessa jonkin kammonkin vielä

Hehhe hee, niinpä tietenkin. Kyähän mää sen tiärän sanomattakin, että teitä miähiä vaan ylipäätään jänskättää.

Back
Ylös Bottom