Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei se ihan simppeliä ole. Eka pitää kuvata valoilla niin, että valot matsaa kummassakin kuvassa. Sitten kikkaillaan ihan käsin kaveri ja pyörä irti tuosta.

Melkoista kommenttia taas tullut noistakin.

Tollasilla tehoilla ja saa noin paljon etumatkaa;)

Linja-auto versus ZX10R.

Pohtii vain että kun on noin hyvä näkemys niin miksi ei käytä sitä hyödyksi ja ota suoraan oikeaa kuvaa..

Sinne vain valot pystyyn Hong Kongissa keskelle risteystä, liikenne poikki ja kuvaamaan.

LOL! :D
Tosta tuli mieleen klassinen vitsi: Poliisi pysäytti moottoritiellä ylinopeutta ajavan vanhan ruosteisen Mersun. "Avaatkos oven, kiitos" sanoi poliisi. Kuskina toiminut romanimies avaa kuuliaisesti oven. Poliisi huomaa kuskin jalkatilassa järkyttävän kokoisen reijän. "Mikäs tuo on???" poliisi kysyy toruvaan sävyyn, ja osoittaa sormella suoraan reikään. Romani vastaa: "Hai, se on kuules konstaapeli nelostie!"

No jäähän tuosta vielä pörssiinkin vaikka vähän reilummin veroja makseliski! :) Mahtava tilanne että tienaat hommalla mistä nautit vielä noin pirun kovasti! Harvalla onnistuu, etenkään suomessa.

No jäähän tuosta vielä pörssiinkin vaikka vähän reilummin veroja makseliski! :) Mahtava tilanne että tienaat hommalla mistä nautit vielä noin pirun kovasti! Harvalla onnistuu, etenkään suomessa.
Kerkesin editoimaan, ollaan hiljaa siitä mitä laitoin. Mut joo, tuuri käynyt, että olen saanut liiketoimet ja elannon harrastuksista. Kiitollinen olen joka ikinen päivä, en tosin Suomen verottajalle. Mut olenhan minä kyllä duunia painanutkin neuroottisesti kun se on niin kivaa. 10 vuotta tuli Pakkisella täyteen tuossa viime vuoden tammikuussa.

M&M sekoili salilla.

485211_10150801152477241_670657240_9505770_567781930_n.webp

Onko toi tänään kuvattu? Jos on, taisitte olla sekoilemassa meijerillä ihan muutama hetki sen jälkeen kun meikä lähti sieltä. Harmi jos näin, olisin tullut pyytämään yhteisportrettia!

Siellä salilla oli vissiin ollut kovatkin bileet eilen, kun ite olin siellä niin vapaiden painojen vieressä lojui maassa suht reilusti tyhjiä ohrapirtelötölkkejä. :D

On muuten tullut bongattua Mike kohtalaisen usein viime aikoina. Aina se palloilee jossain keskustan lieppeillä. Vois joku kerta tulla heittämään parit topicit, millä saa miehestä varmaan juttua irti:

- "Kävin muuten Kiasmassa, helvetin hienoa taidetta."
- "Suomen verotusta pitäisi tiukentaa suurituloisten kohdalla, vai mitä?"
- "Ootko muuten tietoinen Kiina on parempi maa kuin Japani?"
- "Harmi ettei noita romanikerjäläisiä ole enempää!"

;)

Mike, jos saisit tilaisuuden, lähtisitkö chernobyliin kuvaamaan ? Ite ei tarttis kahesti miettiä jos mulle tarjottais reissua sinne, on ehkä ainoa kaupunki maailmassa joka on tyhjillään ja niin saatanan karun näkönen :D

Tuli melkeen kylmiä väreitä kun katto tän videon, toivottavasti sulta tulis tulevaisuudessa samanlainen HQ laatuna ;) https://vimeo.com/7575516
Ainoa ongelmahan tulis luultavasti tullissa viisumia hakiessa, jonka takia keikka jäis varmaan sinne venäjän rajalle.

Back
Ylös Bottom