Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olen jo käyttänyt aikaa todella paljon asian pohtimiseen mutta en pääse eteenpäin kysymyksessä, mihin avaruus päättyy ja mitä on reunan toisella puolella......
Joskus olen tehnyt niin, että olen laittanut paksujen juustoviipaleiden päälle voita. Ei siis leipää alla, vaan pelkkää juustoa ja voita. Se on hyvää.
Aivan jäätävän toimiva idea muuten kuljettaa yksin uunipellin kokoinen kakku töihin kaatosateessa ja jättää sekä kulkukortti että badge kotiin. Onneksi joku random ohikulkija auttoi saamaan sen autoon ja toisessa päässä kaksi työkaveria auttoi. Ihankuin olis maanantai, onko ihan varma ettei ole??
Kyllä mä luulen että on maanantai... Päätelleen siitä että kaiken muun sairastamisen lisäksi onnistuin hankkimaan flunssan, sehän tästä enää puuttuikin. :evil: Nyt on keksittävä äkkiä kunnon lääkkeet, ilman treenejä en kestä selväpäisenä montaa päivää tässä tilanteessa..
Täytyy käydä tutustumassa apteekin valikoimiin, vaikka aika nihkeästi siellä tuntuu ylipäätänsä mitään olevan ilman reseptiä... Normi Buranakin on täällä reseptilääke.No voi hitto mitä p*kaa etten paremmin sano. Saako sieltä sellaista kuin Esberitox? Mun mielestä se auttaa oikeasti.