Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

olen jo käyttänyt aikaa todella paljon asian pohtimiseen mutta en pääse eteenpäin kysymyksessä, mihin avaruus päättyy ja mitä on reunan toisella puolella......

Kohta pääsee jopa pois töistä.

Joskus olen tehnyt niin, että olen laittanut paksujen juustoviipaleiden päälle voita. Ei siis leipää alla, vaan pelkkää juustoa ja voita. Se on hyvää.

Some men just want to watch the world burn.

Buenas! Päätä särkee niin että ois varmaan vähemmän kivuliasta kaivaa oma silmä lusikalla ulos, mutta jätän kokeilematta :D Jos sitä nousis ja valuis työpaikan koulutukseen. Saikullahan tässä ollaan, eli pakko ei olisi, mutta kun siellä on ihan taivaalliset safkat.

Jatketaan edelleen kesäbiisilinjalla. Kiroan lumiaura-autoja, jotka eivät antaneet mun nukkua, prkl!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aivan jäätävän toimiva idea muuten kuljettaa yksin uunipellin kokoinen kakku töihin kaatosateessa ja jättää sekä kulkukortti että badge kotiin. Onneksi joku random ohikulkija auttoi saamaan sen autoon ja toisessa päässä kaksi työkaveria auttoi. Ihankuin olis maanantai, onko ihan varma ettei ole??

Aivan jäätävän toimiva idea muuten kuljettaa yksin uunipellin kokoinen kakku töihin kaatosateessa ja jättää sekä kulkukortti että badge kotiin. Onneksi joku random ohikulkija auttoi saamaan sen autoon ja toisessa päässä kaksi työkaveria auttoi. Ihankuin olis maanantai, onko ihan varma ettei ole??

Kyllä mä luulen että on maanantai... Päätelleen siitä että kaiken muun sairastamisen lisäksi onnistuin hankkimaan flunssan, sehän tästä enää puuttuikin. :evil: Nyt on keksittävä äkkiä kunnon lääkkeet, ilman treenejä en kestä selväpäisenä montaa päivää tässä tilanteessa..

Kyllä mä luulen että on maanantai... Päätelleen siitä että kaiken muun sairastamisen lisäksi onnistuin hankkimaan flunssan, sehän tästä enää puuttuikin. :evil: Nyt on keksittävä äkkiä kunnon lääkkeet, ilman treenejä en kestä selväpäisenä montaa päivää tässä tilanteessa..

No voi hitto mitä p*kaa etten paremmin sano. Saako sieltä sellaista kuin Esberitox? Mun mielestä se auttaa oikeasti.

No voi hitto mitä p*kaa etten paremmin sano. Saako sieltä sellaista kuin Esberitox? Mun mielestä se auttaa oikeasti.
Täytyy käydä tutustumassa apteekin valikoimiin, vaikka aika nihkeästi siellä tuntuu ylipäätänsä mitään olevan ilman reseptiä... Normi Buranakin on täällä reseptilääke.:rolleyes:

Toinen huonosti nukuttu yö takana. Mulla alkaa kohta palaa pinna noitten naapurien hurttien kanssa, jotka jaksaa räksyttää joka ilta puolille öin. :curs: Ja lisäks on vähän kurkkukipua ja nuhaa. En jätä salia väliin, en! :jahas:

Hirveen nätisti irtoaa autoista moottorit tuolla vehkeellä.

Jahas, tänään on sitten semmonen päivä että ei meinaa nähdä mitään, kun pitää tihrustaa. Mutta jos laittaa lukuprillit päälle, niin hetken päästä alkaa alkaa päätä kivistämään. Hyvinhän tässä pystyy mitään tekemään. :jahas:

Ei herranjestas, ihan paras synttärionnittelu kyllä ehkä ikinä: 'What!!! Did you have plastic surgery??'. Voi että tykkään mun työkavereiden suorasta kommunikoinnista välillä:D

Ei juma on mies taas palasina. Tuosta uinnista tulee aina helvetinmoinen uupumus. Seuraavaksi siis ohjelmanumerossa ansaittua sohvalla rötväämistä.

Ei helvetti miten junttia menoa :D Sopii siis mulle.

Back
Ylös Bottom