Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne on ne aasialaiset naikkoset ku ikinä ei tiiä kuka uppoo ja kehen...
Vetäisitkö kovat kilarit jos poikaystävä järjestäisi levyt väärään järjestykseen?
)^(mulla ei ole mitään levyjä itsellä siis mutta musta toi oli vaan aika hyvä yhteensattuma)
Voeh mahoton et on ressaavaa taas, mutta onneks on maanantaiIltahukia odotellessa sitä voi pyhittää aamunsa kahvin tankkaamiselle ja juustokakulle
![]()
Tottakai mä voin jakaa hyviä asioita muillekkin. Montako siivua laitetaan tulemaan :Djuustokakulle.. ?! :S
Et haluais vaihtaa sitä "herkulliseen" rahkaan ja ananakseen? :jahas:
vaikka ois kuinka dieettiä päällä niin kyllä ihmisen pitäis kahden tunnin unien jälkeen saada herkutella...kele...
Tottakai mä voin jakaa hyviä asioita muillekkin. Montako siivua laitetaan tulemaan :D

Lähetyksesi on vastaanotettu, toimitamme tuotteen sinulle mahdollisimman pian. Oli ilo asioida kanssanne ja toivottavasti käytätte jatkossakin palveluksiamme :DHienoa! Ihan yksi siivu riittää... kunhan se on reilunkokoinen :D
Lähetä DHL:n pikakuljetuksella niin saan sen tänne jo iltapäiväkahville...![]()
Lähetyksesi on vastaanotettu, toimitamme tuotteen sinulle mahdollisimman pian. Oli ilo asioida kanssanne ja toivottavasti käytätte jatkossakin palveluksiamme :D
..tosin vasta iltapäivällä se vasta sitten selviää tuleeko tästä tilauksesta firmallenne hyvää palautetta vai reklamaatio...:D